Papuošė prestižinio katalogo viršelį
Kiekvienoje Paryžiaus mados savaitėje verda gausybė renginių, vyksta šimtai kolekcijų pristatymų, todėl čia savo kolekcijas pristatantys prekių ženklai susiduria su milžiniška konkurencija. Pastaruoju metu daug dėmesio pelno tie kūrėjai, kurie siūlo modernius gaminius, pasižyminčius aukščiausiais ekologijos standartais.
„Jau keletą metų naujoves dažniausiai pristatome būtent Paryžiuje vykstančiuose mados renginiuose, nes čia susirenka daugiausiai vertingų potencialių partnerių, dalyvauja patys moderniausi ir sėkmingiausi prekių ženklai, į kuriuos lygiuojamės. Kasmet mūsų įdirbis tampa vis labiau matomas. Šiemet ne tik įsikūrėme kruopščiai atrinktų prekių ženklų erdvėje „Exposed“, tačiau keli mūsų modeliai buvo pristatomi kaip tendencijų lyderiai, o naujausios kolekcijos nuotrauka papuošė ir visos parodos pagrindinio žurnalo viršelį,“ – įspūdžiais po parodos dalinasi „About“ pardavimų vadovė Judita Panovienė.
Mados tendencijose dominuoja medžiagų inovacijos ir ekologija
Pastaruoju metu pasaulinė mados rinka kalba apie būtinybę skatinti sąmoningą vartojimą, kurti ekologiškus, žmogui ir aplinkai draugiškus gaminius. Naujausioje „About“ kolekcijoje, kaip ir anksčiau, dominuoja natūralūs, gamtoje suyrantys pluoštai be jokių sintetinių priedų. Ypatinga šio sezono naujovė – nedažyti ir nebalinti gaminiai, nepaliekantys po savęs jokių toksinių medžiagų.
„Šiuo metu savo kolekcijose naudojame vadinamuosius „veganiškus“ pluoštus, pavyzdžiui – medžiagą iš sojos. Tekstilės inovacijos pirmiausia yra kuriamos dėl neigiamo poveikio aplinkai mažinimo, tačiau jos suteikia ir naujų dizaino galimybių – atrandame naujas tekstūras, naujus medžiagų derinius. Nauji atradimai keičia standartines nuostatas į tai, kas yra gražu, vis labiau vertinamas socialinis, ekologinis, antropologinis mados kūrėjų indėlis, ne tik estetinė išraiška,“ – priduria Judita Panovienė.
Mados tendencijų prognozuotojų tinklas WGSN, tradiciškai apžvelgiantis įsimintiniausius parodos dalyvius, įvertino ne tik natūralius produkcijos pluoštus, bet ir pozityvaus požiūrio į kūną („body-positive“) filosofiją. Naujausioje apatinių drabužių tendencijų apžvalgoje rašoma: „Ši kolekcija įrodo, kad iš natūralių pluoštų pagaminti drabužiai gali būti modernūs ir charakteringi – tai „About“ išskiria iš kitų tvarią madą kuriančių prekių ženklų. Kolekcijoje atsispindi ir dar viena svarbi žinutė – tai pozityvus požiūris į kūną“.