Lygiai kaip ir už marškinėlių besislepiantis mados ženklas „Le SLAP“ – dar vienerių metų rinkoje neturintys, tačiau tvirtus žingsnius žengiantys mados namai, kurie visą savo produkciją gamina būtent čia, Lietuvoje.
Marškinėlių populiarintojos – socialinių tinklų žvaigždė Karolina Meschino, garsus modelis Diana Balaišytė, sveikos mitybos propaguotoja, verslininkė Ugnė Katelynienė ar džemperį su mados namų šūkiu vilkintis stilistas Kęstas Rimdžius – tampa gera vizitine kortele kūrėjoms.
Balti marškinėliai, kaip ir visa kita „Le SLAP“ kuriama produkcija, turi savo istoriją. Ant jų besipuikuojantis užrašas „To spritz or not to spritz“ (liet. „taurė „Spritz'o” ar ne?”) yra įkvėpti įžymiosios Šekspyro „Hamlet“ citatos, tačiau atspindintys jaunosios kartos pomėgius bei gyvenimo būdo tendencijas.
Tas pats marškinėlių dizainas gaminamas ir su kita smagia citata: „Fries before guys“ (liet. „pirma bulvytės, o tada - vaikinai“), kuri su humoru reflektuoja dabar vykstančius feministinius judėjimus. Galbūt todėl marškinėliai taip greitai sukurstė plačios auditorijos susidomėjimą bei sulaukė net kopijų bei replikų iš Azijos rinkos.
Kūrėjos teigia, kad džiaugiasi galėdamos reprezentuoti Lietuvos vardą platesniuose vandenyse: šventiniu laikotarpiu jų produkcija prekiavo garsus britiškas prekybos centras „Topshop“, apie juos spėjo parašyti „Conde Nast“ leidybos grupei priklausantis žurnalas „Tatler”. Tačiau, anot jų, labiausiai džiaugiasi sulaukdamos tautiečių simpatijų ir pripažinimo.