#MyCityMyStyle pristatymą apima glaudi ryšių su visuomene, nuomonės formuotojų ir socialinės žiniasklaidos veikla, kurią lydi šio mėnesio pradžioje pradėta ATL kampanija, remianti „Zalando“ misiją, kuria siekiama stiprinti saviraišką ir individualumą, rašoma pranešime spaudai.

Natalie Wills, „Zalando“ viešųjų ryšių rinkodaros atstovė, teigia: „Zalando aktyviai planuodama ilgalaikę plėtrą, savo mados istorijas pradeda šiose naujose Europos rinkose, tikėdamasi iki 2021m. pabaigos pasiekti tik dar daugiau šalių. Kurdami mados įkvėptas akimirkas, atgyjančias per saviraiškos džiaugsmą, mes švenčiame individualumą bei leidžiame kiekvienam išreikšti save kaip tik nori. Štai todėl siekiame sukurti įvairiapusį ir įtraukiantį pasirodymą kiekvienoje rinkoje, pagrindinį dėmesį skirdami vietinei kultūrai. Sveikiname savo naujuosius klientus, kviesdami juos pasisveikinti su savo naujuoju mėgstamiausiu garderobu!“

Įkvepiančiame renginyje pristatyti įvairūs ir įtraukiantys, tokių vietinių talentų kaip dainininkė Monique, šokėja ir choreografė Ilona Rai ir tinklaraštininkė Lina Talžūnaitė, pasirodymai, atspindintys vietinės mados kultūros esmę. Podiumo šou pristatymui sukurta ir vizualiai įspūdinga forma, kuri atskleidė „Zalando“ ketinimus nešti mylimiausią pasaulio madą į naujas rinkas.

Zalando

Demonstruodama žymių dizainerių, gatvės drabužių, vaikiškų drabužių ir tvarios aprangos madą, „Zalando“ plečiasi į naujas Europos rinkas, siekdama uždegti šviesą vietinės mados kultūrai. Kiekvienoje rinkoje rasite plačiausią mados asortimentą, įskaitant tokius prekės ženklus kaip Weekday ir Vivienne Westwood, Diane von Furstenburg ir Victoria Beckham, tuo tarpu „Zalando“, įkvėpta vietinės mados mėgėjų individualumu, sieks užimti Europos mados startinę poziciją.

„Zalando“ mados platforma vasaros pradžioje paleista net trijose Europos šalyse: Lietuvoje, Slovakijoje ir Slovėnijoje. 2021 m. vasaros pabaigoje numatomas jos atėjimas ir į Kroatiją, Latviją ir Estiją, o 2022 m. – į Vengriją bei Rumuniją. Šis žingsnis yra nuolatinio prekės ženklo augimo dalis. Iš viso platforma šiuo metu apima 20 rinkų visoje Europoje, turi apie 42 milijonus aktyvių klientų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)