Kasmet augant naujų ženklų skaičiui, Lietuvoje apstu mokymų ir paskaitų susijusių su mada, tačiau iki šiol nebuvo nė vieno pažengusiems skirto seminaro, rašoma pranešime spaudai. Suvieniję jėgas, Londono mados agentūros „Fashion Bloc“ įkūrėja Ieva Zubavičiūtė ir mados prekių ženklų vadybininkas bei lietuviškos mados e-showroomo „Bomberis“ įkūrėjas Arnoldas Remeika-Bomberis nusprendė iškelti kartelę ir pasiūlyti profesinį seminarą mados žinovams, kurie rinkoje sukasi ne vienerius metus.
Į pirmąjį pilotinį seminarą šių metų Gegužės 19 d. rengėjai pakvietė dvi Londono profesionales, mados pirkimų vadybininkę (angl. Fashion Buyer) ir konsultantę Karen Thomas bei didmenos pardavimų agentę (angl. Wholesale Agent) Eveliną Guzevičiūtę. Abi moterys industrijoje specializuojasi virš dešimtmečio, jų profesinėse biografijose puikuojasi tokie užsakovai kaip „Harvey Nichols“ ar „Selfridges“ bei klientai nuo „Adidas“ iki „Giambattista Valli“.
„Džiaugiamės, kad tarptautinėje rinkoje žinomi mados industrijos žaidėjai mato potencialą Rytų Europos ir Baltijos šalių regione. Populiarėjanti Naujosios Europos mados scena pritraukia vis daugiau dėmesio ir mūsų kūrėjams, tad dabar tinkamas metas skintis kelią Vakaruose ir už Europos ribų. Esame tvirtai įsitikinę šio seminaro reikiamybe”, – vienas kitam antrina I. Zubavičiūtė ir A. Remeika.
Seminaro organizatoriai žada nepamirštamą patirtį ir asmeninę pažintį su dėtytojomis. Antroji seminarų dalis bus praktinė, leis kiekvienam suprasti savo galimybes ir nusistatyti plėtros kryptį. Norėdami išlaikyti išskirtinumo formatą, rengėjai ketina parduoti ribotą bilietų skaičių.
Neabejodami šios išskirtinės galimybės sėkme, organizatoriai žada tęsti mokymus ateityje ir į Lietuvą atvežti įvairių sričių mados specialistų.