„Smart Pop Up“ renginių konceptą kurianti „popup.lt“ komanda akcentuoja, jog skirtingos Lukiškių kalėjimas 2.0 erdvės renginio metu atliks ir skirtingas funkcijas. Susipažįstant su autentiškomis lokacijomis, renginio svečiai galės atrasti vietos dizainerių kūrybą, menininkų darbų ekspoziciją bei diskusijų erdvę. Visa patirtis kuriama kviečiant svečius neskubėti, smalsiai tyrinėti ir mėgautis atmosfera savo ritmu.
Pasivaikščiojimo kiemeliai – dizainas dar nematytoje Vilniaus erdvėje
„Smart Pop Up“ renginio metu aktualūs kūrėjai įsikurs pirmą kartą viešai atveriamuose Lukiškių kalėjimo pasivaikščiojimo kiemeliuose. Lukiškių kalėjimas 2.0 komanda pasakoja, jog šio tipo patalpose anksčiau kalėjime nuosprendžio laukiantys ar bausmę atliekantys asmenys eidavo pasivaikščioti, o kiemelių erdves išnaudodavo bendravimui, nors juos ir skirdavo sienos. Kiekvienas kiemelis, į kurį veda violetinės spalvos durys, išsiskiria autentiškais piešiniais.
„Kartu su vietos dizaino bendruomene siekiame nustebinti „popup.lt“ momentinių renginių svečius, pakviesdami juos į išskirtines miesto erdves, kuriose susipina dizainas, menas, edukacija, muzika ir bendruomeniška atmosfera. Šis „Smart Pop Up“ – ypatingas. Vietos dizaineriai bei Ukrainos kūrėjai savo darbus pristatys pirmą kartą atveriamoje konceptualioje erdvėje. Tai unikali galimybė gyvai susipažinti su kūrėjais ir atrasti istorinę sostinės erdvę“, – mintimis dalijasi renginio organizatorė, „popup.lt“ platformos įkūrėja Erika Paulė.
Cerkvės salėje dvi dienos dizaino edukacijos ir diskusijų
Organizatoriai pažymi, jog „Smart Pop Up“ – ribų nebraižantis dizaino renginys, kuriame, kartu su dizainerių kūryba, siekiama kalbėti ir aktualiomis temomis bei skirti dėmesio diskusijoms, kurias kuruoja industrijos profesionalai.
Gegužės 13-14 d. įspūdingoje Lukiškių kalėjimo Šv. Mikalojaus Stebukladario cerkvės erdvėje vyks edukaciniai užsiėmimai, dedikuoti tiek dizaino profesionalams, tiek ir pradedantiems kūrėjams.
Patyrę industrijos atstovai, tarp kurių „Startup Wise Guys“, ženklų „The Knotty Ones“ ir „March“ atstovai, pristatys mados technologijų tendencijas, kalbės apie investicijas tvarumo srityje, prekės ženklų plėtros į užsienį subtilybes. Taip pat į meno dirbtuves kvies Rolandas Žigonis ir Daumantas Lukošiūnas.
Meno ekspozicija ir gyvi pokalbiai su kūrėjais
„Skirtingų disciplinų derinimas, kuriant glaudžią vietos dizaino ir kūrėjų bendruomenę – visa tai „popup.lt“ veiklos centre. Dėl to momentinių renginių metu atskiras dėmesys skiriamas ir meno atstovams, kalbantiems aktualiomis temomis. Šį kartą „Smart Pop Up“ metu, Šv. Mikalojaus Stebukladario cerkvės pirmame aukšte – pakeliui į edukacijos-paskaitų erdvę – bus galima susipažinti su I. Maldaus, R. Žigonio ir S. Mankevičiaus projekto „365utopia“ ekspozicija“, – pasakoja E. Paulė.
Renginyje dalyvaus mados, juvelyrikos, grožio, maisto prekiniai ženklai, tarp kurių Renata Mikailionytė, „FUMparFUM“, „Flowers & Lovers“, Laimė Kiškūnė, Morta Nakaitė, „Huginn Munnin“, „NappingBear“, Lina Andriukonė, „Between“, Katia Beslik, „Shumahats“, „Acala“, Ramūnas Dagys ir kt.