Pirmojo renginio metu savo įžvalgomis apie mados industriją, jos ištakas ir perspektyvas kalbėjo penki kompetetingi pranešėjai.
Mados projekto iniciatorius, tinklarašio „Bomberis“ autorius Arnoldas Remeika svečius pasveikino įžanginiu žodžiu, jo kolegė, mados redaktorė Miglė Kazėnaitė susirinkusiems glaustai nupasakojo mados istoriją, o mados rinkodaros specialistė Rūta Kaupinytė-Gotesman dalijosi pastebėjimais apie tai, kad mada ir grožis – tai geidžiami produktai.
Viena laukiamiausių paskaitų pranešėjų – mados analitikė Deimantė Bulbenkaitė – kalbėjo apie mados iššūkius ir galimybes modernioje eroje, o lietuviško prekės ženklo „OHMY“ įkūrėja Ugnė Martinaitytė apie mados kūrimą pasakojo iš dizainerių varpinės.
Daugiau nei 3 valandas trukęs renginys sulaukė dėmesio ir iš mados pasaulio naujokų, ir iš jau pamatus savo verslui paklojusių garsių moterų, tokių kaip dizainerė Diana Vapsvė ir mados tendencijų prognozuotoja Marija Palaikytė. Edukacinis projektas sulaukė ir į savo vardo mados namų duris atvėrusios Erikos Vitulskienės dėmesio.
Išskirtiniu stiliaus pojūčiu pasižymintis renginio svečiai ir akimirkos – DELFI Stilius fotogalerijoje:
A. Remeikos inicijuoto projekto „Suprasti madą“ tikslas – pateikti koncentruotą, profesionalų paruoštą, interaktyviai perteiktą informaciją, kuri atsakytų į visus kylančius klausimus apie šiuolaikinę madą ir grožio industriją iš labai įvairių perspektyvų.