Mados verslo institutu pavadintos iniciatyvos bendraautoriai – praeityje analogiškus mokymus jau rengę projekto „Suprasti madą“ įkūrėjas, mados žurnalistas, prekių ženklų konsultantas Arnoldas Remeika ir Londone veikiančios mados startuolių konsultavimo agentūros „Fashion bloc“ įkūrėja Ieva Zubavičiūtė.
Abu partneriai tarptautiniame mados versle toli gražu ne naujokai, gerai išmano mados pramonės kontekstą, žino iššūkius, su kuriais paprastai susiduria gimtojoje, o ypač tarptautinėje rinkoje įsitvirtinti siekiantys mados ženklai.
„Mados verslo institutas – tai atsakas į lietuviškos mados pramonės poreikį ir didelį norą keistis ir augti, kol vietinės rinkos mažumas nenugalėjo net stipriausių šios rinkos dalyvių.
Vėl surėmę pečius, su Ieva kviečiame nusimesti rožinius akinius ir mados pramonę pamatyti taip, kaip ją mato tikrieji profesionalai – su visomis galimybėmis ir grėsmėmis, o svarbiausia į savo prekės ženklo veiklą pažiūrėti atsakingai, nepamirštant ir kruopštaus bei atsakingo planavimo“, – naujojo projekto atsiradimo kontekstą aiškina A. Remeika.
Pernai surengę eksperimentinių mokymų su lektoriais iš užsienio, ištyrinėję poreikį ir išklausę mados verslo dalyvių poreikius, šiemet duetas ryžosi grįžti su ambicingu verslo seminarų ciklu. Mados verslo institutas planuojamas kaip tęstinis projektas ir yra skirtas mados ir gyvenimo būdo ženklų kūrėjams ir jų vadybininkams, kurie planuoja tvarią savo verslo ateitį Lietuvoje ir užsienio rinkose.
„Jau spėję užsirekomenduoti tarp mados verslo dalyvių, liksime ištikimi savo išskirtinumui – siūlysime galimybę mokytis iš geriausių mados praktikų iš viso pasaulio.
Tarp savo dalyvavimą jau patvirtinusių lektorių – Didžiosios Britanijos karalienės Elžbietos II ordinu apdovanota mados startuolių konsultantė Alison Lowe MBE iš Londono ir du dešimtmečius italų prabangos prekių ženklo „MaxMara“ tarptautinei plėtrai vadovavęs Luca Donnini, šiuo metu gyvenantis Šveicarijoje“, – apie garsius projekto dalyvius pasakoja pati Londone gyvenanti I. Zubavičiūtė. Ji Didžiojoje Britanijoje konsultuoja ne tik mados startuolius, bet ir investicinius fondus, ieškančius mados pramonėje talentų, į kuriuos galėtų investuoti.
Seminarus bei master-class tipo mokymus ves ir savo patirtimi dalysis ISM verslo ir vadybos universiteto Strateginio valdymo modulio vadovas, verslo konsultantas Benas Adomavičius, žinomos Paryžiaus mados agentūros „Berg“ tarptautinių pardavimų vadovė Gintarė Pikčiūnaitė, koinvesticinio fondo „Invega“ direktorė Viktorija Vaitkevičienė, siuvyklų tinklo „Vike Fashion“ bendraturtė, gamybos konsultantė Viktorija Čeplikė.
Savo prekių ženklo „Julia Janus“ dešimtmečio istoriją, kurioje – ir dideli pasiekimai, ir skaudžios klaidos, – išsamiai papasakos ir vieno sėkmingiausių Lietuvoje mados ženklų įkūrėja Julija Janus.
„Verslo planavimas, gamybos organizavimas, produkcijos realizavimas, rinkodaros planai ir pardavimų modeliai, investicijų galimybės ir jų pritraukimas – visos svarbiausios temos bus detaliai išanalizuotos trijuose visos dienos seminaruose“ , – žada A. Remeika, pernai sėkmingai paleidęs ir asmeninį projektą – pažintinių paskaitų ciklą „Suprasti madą“.