– Ką galite papasakoti apie save?

– Esu Kamilė, domiuosi makiažu, mada, keliems prekiniams ženklams kuriu socialinės medijos turinį (foto, video), atstovauju Maybelline New York kosmetiką Lietuvoje. Dievinu savo darbą! Beje esu mama, turiu šešerių metų sūnų Kajų Joną.

– Kodėl toks posūkis atsirado kurti treningus, nes darote įspūdingus makiažus? Ar makiažus padėsite jau į šalį?

– Ačiū! Turiu dar daug ko išmokti. Makiažų tikrai nepamiršau ir tai yra mano aistra Nr.1. Ši treningo kostiumėlių idėja atsirado netikėtai, tačiau labai paprastai, lyg likimas būtų nulėmęs. Ilgai ieškojau sau kostiumėlio, tik Lietuvoje tokio kokio noriu niekur neradau, vis kas nors netiko. Arba prekiniai ženklai išsiuvinėja savo logotipą per visą pilvo plotį (ačiū, ne) arba treningo modelis negražus/netinkamas, arba medžiaga, matosi, kad nepatiks ir iškart nusiskalbs/susinešios, ar rankovės per trumpos ir t.t. Tad teko pasižvalgyti į Amerikos rinką, ar kiek arčiau – Skandinavijos šalis. Ir lyg tyčia kaip tik tuo momentu man parašė „Cut My Fashion“ komanda, (mes, beje, su jais turėjome bendrų darbų dar prieš treninginių kostiumėlių paleidimą) susitikome, Ernesta (viena iš CMF įkūrėjų) pasiūlė sukurti Kamilės tobulą treninginį kostiumėlį, kurio aš taip troškau ir negalėjau rasti.


– Savo „Instagram“ paskyroje, dažnai keliate video, kur merginoms demonstruojate kažkokius drabužius ar visada jautėte tam norą, įkvėpimą? Kokia to priežastis?

– Nuo mokyklos laikų „prijaučiau“ madai, makiažais pradėjau domėtis taip pat dar mokyklos laikais. Šios dvi sferos vis dar yra pačios įdomiausios, todėl ir mano „Instagram“ paskyroje kuriamas turinys tai atspindi. O priežastis, tiesiog, man tai įdomu, šioje srityje jaučiuosi geriausiai.

– Kaip kilo idėja sukurti treningus, kokia buvo kelionės pradžia? Nuo ko viskas prasidėjo?

– Apie visą pradžią jau žinote, o pratęsiant tai, dar norėjau pasielgti netipiškai ir visą kelionę nuo pirmo susitikimo su CMF iki galutinio produkto dokumentuoti. Turiu omenyje, filmuoti visus procesus: kaip važiuojame rinktis audinį, filmuoti kaip pirmą kartą pamatau savo etiketę kuri jau prisiūta prie mano kostiumėlių, kiekvieną skirtingo audinio prisiuvimą fotografuodavau ir t.t. . Dalimi darbo pasidalindavau su savo sekėjais, klausdavau jų patarimo, pavyzdžiui, ar reikia džemperiui kapišono ar ne, ar reikia priekinės kišenės, kokios spalvos jiems būtų gražiausios ir „nešiojamiausios”. Visą kostiumėlių atsiradimo kelionę norėjau rodyti sekėjams, nelaikyti to kažkokioje paslaptyje, o viską viešinti, kad žmogus, kuris viską stebi iš šalies, jaustųsi lyg būtų įsitraukęs į visą kūrimo procesą. Manau, mums puikiai pavyko. Žinoma dariau klaidų, norėjosi rodyti žymiai daugiau, bet atsitikus antrajai Covid bangai, buvo sudėtingiau, teko sumažinti susitikimų skaičių, negalėjau nusisamdyti „camera-man“, kuris viską filmuotų ir pan. Taigi, užtrukome pusę metų, kol testavome audinius, pasisiuvome kostiumėlius, nešiojome, skalbėme, stebėjome, kaip nešiojamas drabužis ir kaip laikosi pats audinys, tai nemažai laiko, tačiau produktą ,,išsigryninome” ir tvirtai pasitikime tiek audiniu, tiek kostiumėlio modelio komfortabilumu.

– Ar kurti treningus paskatino ir šiuo metu esama situacija šalyje, kai šiuo laikotarpiu daugelis merginų dabar dažniau nešioja treningus?

– Iš dalies taip, tačiau man ir prieš tai labai patiko treningai, nešiodavau juos net su aukštakulniais, eidavau į renginius su džemperiais ir treningo kelnėmis. Manau, kad treningo kostiumėlis jau tapo ne tik drabužiu namuose, bet ir išėjimo out. Kitose šalyse tai tapo „statement” deriniu jau seniai, čia, žinoma atkeliavo kiek vėliau. Treningo kostiumėlį yra paprasta priderinti prie kitų drabužių, aksesuarų, ir Lietuvoje man trūko ryškesnių spalvų. Prisimenu vieną kartą ant Kim Kardashian pamačiau ryškiai raudoną treningą ir tokio pati labai „užsimaniau”, ir štai, tokį dabar turime ir mes, už prieinamą kainą.

– Kodėl pasirinkote universalaus tipo treningus?

– Su CMF komanda sumodeliavome mano svajonių treninginius kostiumėlius. Jie nevaržo judesių, apsivilkus jį jautiesi lyg sėdėtum ant debesėlio, rimtai! Sukūrėme universalius tam, kad žmonės, nusipirkę kostiumėlį galėtų jį laisvai derinti, pavyzdžiui, atskirai džemperį apsivilkti prie džinsų, arba treningo kelnes galėtų susiderinti be džemperio. O ir šiaip, man gražiausi yra klasikiniai kostiumėliai.

– Kiek laiko užtruko sukurti viziją apie treningus?

– Viziją, koks tai turėtų būti kostiumėlis, koks modelis, visas smulkmenas išgryninome gana greitai, nes turėjau labai aiškų vaizdą kaip norėčiau, kad jis atrodytų. CMF atsižvelgė į mano visus norus, patardavo ką daryti, ko geriau nedaryti. Taip visoms detalėms surasdavome „aukso viduriuką”.

Cut My Fasion ir Kamilės Kanapeckaitės treningų kostiumėlių kolekcija

– Kokie ateities tikslai, galbūt siesite ją kažkaip su siuvimu ir toliau kursite treningus?

– Šiuo metu jau kuriame vasaros kolekciją, kokia ji bus dar neatskleisiu. O dėl ateities – turiu daug idėjų ir norų, drabužiai yra mano antra aistra, tad manau su CMF dar tikrai draugausime.

– Kai kuriuos treningus sukūrėte ryškių spalvų, kas tai paskatino?

– O kodėl gi ne? Lietuvoje užtektinai pilkų, niūrių spalvų! Kai užsakėme audinius, iš pradžių patys kiek išsigandome - kokie jie ryškūs…

Bet kai pasiuvome kostiumėlio pavyzdį, ir jį apsivilkau, visi nustebome kaip gerai, kaip gaiviai ir „kitaip”, neįprastai atrodė.

Aš ir pati nebuvau ta, kuri dažnai rengdavosi ryškius drabužius. Mano sekėjai žino mane, kaip „nude" spalvos maniakę, bet kai pirmąkart pasimatavau mūsų BLU (mėlyną) ir FIRE (raudoną) spalvas, iškart buvo aišku – nerealiai, paleidžiam į prekybą!

Cut My Fashion  ir K. Kanapeckaitės kurti treningai

– Kaip dažnai sulaukiate moterų susidomėjimo apie jūsų kuriamus treningus?

– Gan dažnai. Džiaugiuosi, kai moterys man siunčia žinutes, nuotraukas su mano ir CMF kostiumėliu, ir kai pasako, jog negali jo nusivilkti, kad jis tapo vienintelis – „the one”, tokie žodžiai man paglosto širdį, ir aš be galo džiaugiuosi, kad mano svajonių kostiumėlis dar ir kažkam kitam labai patinka.

Ernestos ir Ado kurto prekės ženklo komentaras: esame laimingi galėdami įgyvendinti tokį projektą kartu su Kamile. Toks projektas mums davė papildomos patirties, kuri yra neįkainojama žvelgiant į ateities perspektyvas. Tai buvo pirmas kartas, kai patikėjome kūrybos procesą kažkam kitam. Iki šiol kurdavome patys su mūsų visos komandos pagalba.

Cut My Fasion ir Kamilės Kanapeckaitės treningų kostiumėlių kolekcija

Be abejonės mes sulaukėme didelio dėmesio dėl šio projekto. Ne paslaptis, kad žinomumo didinimas padeda įgauti didesnį pasitikėjimą ir taip pritraukti naujų klientų. Kadangi dar esame gana jauni ir ambicingi, tai labai svarbu mūsų prekės ženklui. Visa tai paskatino tęsti bendradarbiavimą ir kurti kartu toliau.

– Kol kas treningus kuriate tik moterims, ar ateityje planuojate kurti vyrams bei vaikams?

– Mano kolekcija šiuo metu skirta tik moterims, tačiau džemperiai tinka ir vaikinams, o kai kuriems net ir kelnės tinka. Tačiau kol kas vyrams ir vaikams skirtos kolekcijos nesame numatę.

– Kaip nusprendėte kokią naudosite medžiagą treningams? Kodėl būtent tokia?

– Ernestos ir Ado kurto prekės ženklo komentaras: Kalbant apie audinį, didelį vaidmenį suvaidino patirtis. Neslėpsim, išbandėme ne vieną gamintoją. Įdomu tai, kad pusės metų kūrybos procesas turėjo įtakos ir audinių atrinkimas užėmė tikrai didelę laiko dalį. Pagrindiniai kriterijai buvo tvarus audinys, mažai glamžus, malonus odai... na, ir aišku, kad pasiuvus galutinis rezultatas atrodytų toks kokio norim. Niekada net nepagalvojau, kad audinio parinkimas yra toks svarbus. Netinkamai parinkus audinį, gali gauti visai kitą rezultatą nei tikiesi.

Kiekvieną kartą pasiuvus testinį modelį, jį patį išbandydavome, Kamilė nešiodavo tikrai ne vieną dieną, atlikdavo bent keletą skalbimų, kad įsitikintumėm kaip audinys reaguoja į kasdieninius ir įprastus iššūkius. Šio proceso metu dėl įvairių priežasčių atmetėme ne vieną gamintoją. Pagaliau, apsistojome ties gerai žinomu ir sertifikuotu Europos gamintojų. Jų gaminami audiniai tenkino mūsų poreikius, todėl esame laimingi pasirinkę juos.

– Kokia žinutę siunčiat savo klientėms?

– Aš, Kamilė, pagrindinę žinutę siunčiu tą, jog treningo kostiumėliai nebėra tik namų drabužiai, tai tapo „statement“ deriniu. Taip pat siūlome tvarų, ilgaamžišką drabužį, kurį laisvai priderinsi prie bet kokių kitų drabužių ar aksesuarų.

Kamilė Kanapeckaitė

Ernestos ir Ado kurto prekės ženklo komentaras: mums negalioja vienadieniai vartotojiškos mados industrijos #musthave, #trend ar #fakebeauty standartai. Mes moteris ir merginas kviečiame į laisvės, komforto mados, stiliaus ir pasitikėjimo savimi kelionę su mūsų gaminiais. Mes tikime, kad komforto mada išaugina pasitikėjimo savimi sparnus dar tik pradedančioms domėtis mada merginoms ir jau žinančioms, ko nori moterims. Ne veltui sakoma, kad pats gražiausias moters papuošalas yra pasitikėjimas savimi. Štai tokia ta mūsų žinutė.

– Ar daug sulaukiate palaikymo iš savo artimos šeimos ir savo sekėjų rato „Instagram“?

– Be abejonės. Ne tik palaikymo, bet ir pagalbos. Jie man padėjo drąsiau žengti žingsnius.

– Pastebėjau, kad visi treningai turi kažkokį pavadinimą. Tai kaip kilo mintis jiems sugalvoti pavadinimus? Kodėl būtent tokius?

– Na, kiekvienas mūsų kostiumėlis (skirtinga jo spalva) turi tam tikrą savo kodą, pavyzdžiui, CMF064, CMF065, tačiau tai klientui yra šiek tiek painu, todėl papildomai sugalvojom vieno ar dviejų žodžių pavadinimus. Pavyzdžiui, mūsų ryškiai mėlynas kostiumėlis yra BLU (taip, trūksta vienos E raidės, bet taip įdomiau). Arba ryškiai raudonas – FIRE, kaip ugnis. O pavadinimai kažkaip „išplaukė” savaime.

Cut My Fasion ir Kamilės Kanapeckaitės treningų kostiumėlių kolekcija

– Kaip dažnai merginos kreipiasi dabar į Jus, pavyzdžiui, kai nori įsigyti Jūsų treningą?

– Dažnai! Prašo patarti, kuris dydis ar kurios spalvos kostiumėlis joms labiau tiktų, arba klausia, kuri spalva yra perkamiausia. Džiaugiuosi galėdama joms patarti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)