Apie tai, kad Sasekso hercogienė pasipuošė šia suknele, jos kūrėja įmonės „Magic Linen“ vadovė Vita Murauskienė sužinojo ne iš tinklalapių, o iš staigiai išaugusių pardavimų. „Pastebėjome pardavimus ir pradėjome ieškoti, kodėl jie taip staigiai pakilo. Radome ir išties apsidžiaugėme. Kaip užsienio spauda surado mūsų prekės ženklą, neįsivaizduoju. Manau, kad Meghan Markle turi stilistų, kurie jai pataria ir pašnibžda, ką rinktis. Skaičiau apie ją ir „Meghan“ efektą, todėl vos pamačiusi ją su mūsų suknele, žinojau, kokį efektą tai turės mūsų verslui“, – pasakojo V. Murauskienė.
Anot jos, žinoma, kad hercogienė mėgsta naujus, tvarius stiliaus ženklus, renkasi paprastą brendą ir žino savo įtaką. „Manau, kad yra kas jai parenka drabužius, atsižvelgiant į jos pageidavimus ir požiūrį. Jai svarbu, kad tai būtų tvari mada, gal įtakos pasirinkimui turėjo ir tai, kad ženklui vadovauja moteris“, – svarstė suknelės kūrėja.
Kaip ji teigė, ši suknelė yra skirtai moteriai, kuri nori jaustis laisva. „Suknelė neturi jokių raištelių, sagų, todėl su ja jautiesi laisva, mažiausiai galvoji apie savo figūrą. Tai vasariška, paprasta, bet neprasta suknelė“, – teigė kūrėja.
Tiesa, šis drabužis yra iš poros metų senumo kolekcijos, tačiau Vitos nė kiek nestebina, kad M. Markle pasirinko šią suknelę. „Mūsų kuriami drabužiai nesivaiko madų, ar šiandienių tendencijų. Stengiamės kurti tokius drabužius, kurie nėra masinio vartojimo, kurie tiek patogūs ir tvarūs šiandien, tiek ir bus tokie po kelių metų. Tai ne vienadieniai drabužiai“, – sakė V. Murauskienė.
Pasklidus žiniai apie šią suknelę, jos pardavimai išaugo net pora šimtų kartų, todėl įmonei darbo šiuo metu – per akis. Bet kūrėjai džiaugiasi ir nenustoja dirbti.