Pagal sandorio sąlygas „Jimmy Choo“ akcininkai gaus po 230 pensų už akciją, pranešė „Michael Kors“.
JAV įmonės pasiūlyta kaina 36,5 proc. viršija „Jimmy Choo“ akcijų kursą balandžio pabaigoje, kai rinkoje pasklido žinia apie tai, kad įmonė ieško pirkėjo. Perkamos įmonės vertė, įskaitant skolą, sudaro apie 1,35 mlrd. JAV dolerių.
Sandoriui jau pritarė abiejų įmonių valdybos.
Nuo 2012 metų „Jimmy Choo“ vadovaujantis Pierre Denis ir toliau eis šias pareigas. O dizainerių komandai ir toliau vadovaus kūrybos direktorė Sandra Choi.
Pirkdama „Jimmy Choo“, „Michael Kors“ tikisi diversifikuoti savo produktų portfelį, sustiprinti savo pozicijas patraukliame ir sparčiai augančiame prabangios avalynės segmente, taip pat prabangių aksesuarų segmente, ir išplėsti veiklą vyriškos prabangios avalynės kategorijoje.
Sandoris „Jimmy Choo“ sudarys galimybę metines įplaukas padidinti iki 1 mlrd. JAV dolerių, pareiškė „Michael Kors“. 2016 metais „Jimmy Choo“ įplaukos padidėjo 15 proc. iki rekordinių 364 mln. svarų (488 mln. JAV dolerių).
Sandorį tikimasi užbaigti šių metų ketvirtąjį ketvirtį.
„Jimmy Choo“ 1996 metais įkūrė buvusi Didžiosios Britanijos žurnalo „Vogue“ aksesuarų skilties redaktorė Tamara Mellon (Tamara Melon) ir Malaizijos dizaineris Jimmy Choo.