Milano mados savaitės metu buvo puikiai atskleistas blizgesys ir spindesys, kuris neatsiejamas nuo prabangaus ateinančio sezono įvaizdžio, rašoma „Euronews“.
Po Niujorko ir Londono tai – trečioji ir priešpaskutinė iš svarbiausiųjų pasaulio mados savaičių. Paryžius savo šansą gaus nuo pirmadienio.
Milane buvo daugybė nepamirštamų akimirkų, kuriose tikrai kiekvienas rado kažką sau. Apie „Fendi“ 2024 m. pavasario/vasaros šou buvo kalbama mažiausiai dvi dienas, nes podiumu žengė garsiausi supermodeliai.
Salėje įsivyravo tyla, kai prisipildžiusios pirmosios eilės signalizavo, kad šou tuoj prasidės: Naomi Campbell, Linda Evangelista ir Kate Moss užėmė savo vietas. Užkulisiuose tebevyravo šurmulys.
„Fendi“ aiškumas
Kim Jones kolekcija buvo švari ir aiški. Dailiai prigludusios vienspalvės suknelės turėjo žvilgančius iškirpimus.
Oda taip pat prisidėjo: trumpi spalvotų blokų švarkai buvo derinami su atitinkamu trikotažiniu mini sijonu. Daugelį įvaizdžių užbaigė kontrastingos pirštinės. Rankinės dažniausiai buvo laikomos tarsi delninukės; mažytė plokščia rankinė kabojo ant pirštinėmis apmautos rankos.
„Diesel“ ir džinsas
„Diesel“ ekstravagancija po atviru dangumi taip pat virpino orą. Koncertinio stiliaus pristatymas padėjo sukurti įelektrintą atmosferą, nepaisant smarkaus lietaus.
Dizainerio Glenno Martenso 2024 m. pavasario-vasaros kolekcija sujungė 2000-ųjų pradžios standartus – krovinines kelnes, liemenėles, gobtuvus – su moderniausiomis tekstilės naujovėmis, todėl kartais būdavo sunku suprasti, kas žengia podiumu. Lietus tik sustiprino paslaptingumą.
Tekstilės gamyboje naudojamos technologijos yra tokios pažangios, kad prekės ženklo savininkas Renzo Rosso sakė, jog dalis gamybos vietos yra uždaryta nuo kitų, kad būtų apsaugota paslaptis.
Tomas Fordas grįžta prie Milano šaknų
Peteris Hawkingsas debiutavo ant podiumo kaip prekės ženklo „Tom Ford“ kūrybos direktorius Milane, kur prieš 25 metus pradėjo dirbti su Fordu „Gucci“. Jo kolekciją įkvėpė Donyale Luna, Detroite gimusi juodaodė supermanekenė, kuri buvo Andy Warholo ir Richardo Avedono mūza.
„Dolce & Gabbana“ prabangus apatinis trikotažas
Šeštadienį daugeliui mados mėgėjų svarbiausia savaitės naujiena buvo naujausia Domenico Dolce & Stefano Gabbana kolekcija, kurioje iki smulkiausių detalių atskleistas korsetų ir visų rūšių apatinio trikotažo grožis ir meistriškumas.
Atsižvelgiant į „bodžių“ (glaustinukių, – red.) tendenciją, dėl kurios korsetai, liemenėlės ir mažos kelnaitės tapo kasdienio garderobo dalimi, kai kurie įvaizdžiai ant podiumo buvo pademonstruoti visiškai neapkrauti – vos su permatomomis kojinėmis ir petnešėlėmis.