Mados industrijoje K. Aharoni žinoma kaip vyriškų drabužių kūrėja. Ji pradėjo savo karjerą Italijoje – dirbo mados namuose „Ermenegildo Zegna“, vėliau Niujorke bendradarbiavo su mados namais DKNY.
Galiausiai dizainerė nusprendė kurti savo prekės ženklą, nes pavargo nuo didelio tempo, nuo begalinių kolekcijų, sezonų, norėjo nepriklausomybės. Tada ji nutarė kurti moteriškus drabužius, o jiems įkvėpimo semtis iš vyriškos aprangos – juk tai žavi viso pasaulio moteris. Kūrėjos tėvai buvo diplomatai, tad ji nuo mažens buvo įpratusi prie kelionių, naujų vietovių, naujų žmonių ir nesibaimino dairytis galimybių, mokytis įvairiose šalyse.
Jos 2021 m. pavasario kolekciją įkvėpė močiutė – ji visada stilingai rengėsi, žavėjosi ketvirto dešimtmečio stiliumi, o Karnit perpynė šį stilių su laukinių vakarų stilistika, nes dabar išgyvename pokyčių kupiną laikotarpį ir chaosą, atmieštą naujumo laukimu – visai kaip tais laikais.
Karnit stilius visada mišrus, ji palieka kelis dailius, atpažįstamus elementus, įkomponuoja naujų medžiagų, spalvų, ypač žakardo audinio, nes jis visad pasakoja kokią nors istoriją. Prieš įkomponuodama kokį nors elementą iš praeities, ji visada pasidomi to laikotarpio istorija.
„Manau, tai, ką šiuo metu išgyvename, yra pokyčiai, kurie vis tiek būtų įvykę, net ir COVID. Aš toliau einu taku, kuriuo pradėjau eiti ir dėl kurio palikau didžiųjų prekių ženklų mados industriją – nedideli kiekiai, atsakinga gamyba, atsakingi partneriai, ne griežtai pagal sezonus kuriami drabužiai. Esu moteris, kilusi iš labai stiprių moterų. Mano senelė ir mano mama buvo išskirtinės moterys – labai stiprios ir kūrybingos. Turiu dvi seseris ir dvi dukteris, draugių. Visada atidžiai klausausi jų atsiliepimų, komentarų apie poreikius. Tai – šiuolaikinis moteriškumas“, – teigė dizainerė.
Visos kolekcijoje naudotos medžiagos – 100 proc. natūralios, austos Italijoje ar Prancūzijoje, jos drabužiai siuvami Prancūzijoje arba Portugalijoje.