„Manau, niekas neprieštaraus, kad Monikai scenoje svarbiausia – muzika. Kurdama rūbą jai galvoju būtent apie tai. Nekuriu rūbo kaip dekoracijos, ieškau kostiumo, kuris papildytų ir pabrėžtų Monikos išskirtinumą“, – drabužio koncepciją atskleidžia A. Skrickienė.
Dizainerė pasakoja, kad jai kūryboje labai svarbu transformacija. A. Skrickienė įsitikinusi, kad atlikėjui tai irgi svarbu, nes scenoje atliekami kūriniai – taip pat skirtingi.
„Monikos koncertinis turas vadinasi „Savo pasaulį kurti“, apie jos sceninį įvaizdį galima pasakyti tą patį. Kiekvieną kartą lipdama į sceną ji iš naujo galės modeliuoti savo kostiumą. Jai kuriama suknelė turi septynias dalis, kuriomis galima varijuoti. Tad pati Monika spręs, ką konkrečiu metu nori dėvėti, kokia rūbų kombinacija jai tuo metu reikalinga, kuri transformacija gali geriausiai išreikšti ir atskleisti jos muzikinę žinutę. Kiekvienąkart ji savo įvaizdį pati dėliosis, kaip jai patinka ar norisi“, – apie išskirtinį drabužį pasakoja dizainerė.
A. Skrickienė užsiminė, kad specialiai turui sukurtame įvaizdyje dominuos geltonos, alyvinės spalvų ir languoto audinio derinys. Šios spalvos atlieps ir pasaulines mados tendencijas, ir atskleis pačios Monikos polinkius, jos mėgstamą paletę, būdą bei charakterį.
Metalo detalės pabrėš sceninio rūbo išskirtinumą. Kostiumui daugiausia naudojamas šilko audinys, kuris puikiai tinka tiek scenai, tiek Monikai.
„Sceninis įvaizdis kiekvienam atlikėjui labai svarbus kaip papildantis muzikinį reginį, išreiškiantis tam tikras jo pozicijas ar idėjas. Mano darbas – visa tai pajusti ir pabandyti perteikti rūbais. Be to, reikia, kad sceniniai rūbai būtų patogūs, juos vilkėdamas atlikėjas gerai jaustųsi, būtų laisvas, tuo pačiu – atrodytų ypatingai. Taip Monika pasirodymų metu galės atskleisti kuo daugiau savo pusių ir spalvų ne tik muzika, bet ir savo apranga“, – neabejoja dizainerė.