„Džiaugiuosi gyvendama viena, nes nuo nieko nepriklausau. Niekas man netrukdo ir aš niekam netrukdau. Galiu kada noriu eiti miegoti ir kada noriu dirbti“, – kalbėjo Justina Stambrauskaitė.
Justina dabar gyvena kūryba ir noriai DELFI Stiliui papasakojo apie savo veiklą.
„Juokiuosi, jog gyvenime, viskas, ko imuosi man puikiai sekasi, išskyrus santykius“, – šmaikščiai pokalbį pradeda Justina.
- Ne paslaptis, kad anksčiau buvai žurnalistė, vėliau užsiėmei renginių organizavimo veikla „EventHelp.lt“, dar vėliau įkūrei suknelių nuomos paslaugų verslą, o dabar esi apatinio trikotažo prekės ženklo Lietuvoje „Le Mirage“ įkūrėja. Kodėl taip dažnai imiesi naujų užmanymų ir darbų? Nesiseka ar atsibosta?
- Žurnalistinį darbą dirbau dar mokydamasi dvyliktoje klasėje, vėliau sekė praktika ir darbas renginių srityje. Įmonės įkūrusi nebuvau, tačiau renginius organizavau pakankamai ilgą laiką. Ši veikla nėra sustabdyta, gal labiau pristabdyta, tačiau ir dabar kreipiasi buvę klientai, prašydami pagalbos renginių organizavime ar viešuose ryšiuose. Jei tik galiu – su malonumu padedu. Suknelės – labiau socialinis projektas, kurio vardą atpažįsta jau nemaža dalis merginų. Nuoma vyksta iki šiol, tik joje, kaip tarpininkė, aš nedalyvauju. Puikiai tvarkosi mano kolegė. Apatinio trikotažo „Le Mirage“ prekinis ženklas, tiksliau, jo idėja, gimė daugiau nei prieš metus. Tik vis delsiau. Ilgai tyrinėjau rinką – kas patinka, ko trūksta, kuo galima papildyti ir, galiausiai, žengiau platų žingsnį idėjos įgyvendinimo link.
- Dabar būti dizaineriu – labai populiaru. Kuria, kas netingi. Vieni modeliuoja sukneles, kiti – sijonus, dar kiti – džemperius, pižamas ar apatinį trikotažą. Kaip išsiskirti iš kitų?
- Nesakau, kad išradau dviratį. Nesu pirmoji ir tikrai nesu vienintelė Lietuvoje kurianti apatinį trikotažą. Konkurencija yra nemaža, tačiau tai tik dar labiau skatina ieškoti savo išskirtinumo. Klientams nuo didesnes pasiūlos yra tik geriau. Skirtingos kainos, dizainai, medžiagos leidžia rinktis labiausiai tinkantį variantą. O man, kaip įkūrėjai, ypatingai svarbu į tai atsižvelgti. Todėl, mūsų išskirtinumas yra, jog nesiūlome standartinių dydžių, o kiekvieną braletę pasiuvame pagal individualius išmatavimus. Taip, tai užtrunka kelias dienas ilgiau, tačiau moteris gauna tiksliai pagal jos kūną pasiūtą braletę.
- Kodėl pasirinkai tokią specifinę nišą – apatinį trikotažą? Ar visą gyvenimą svajojai tai kurti, ar tokia mintis atėjo netikėtai?
- Tikrai ne netikėtai. Man labai svarbu ne tik viršutiniai drabužiai, bet ir apatiniai. Manau, jog moters išorinis grožis prasideda nuo vidinio. Ir aš, dėvėdama sau patinkantį apatinį trikotažą, pirmiausiai pati sau jausdavausi patrauklesnė ir seksualesnė. Bėda, jog reikėdavo ilgokai paieškoti idealiai tinkančio ar patinkančio, todėl ir nusprendžiau kurti pati. Visos mano kuriamos braletės ir kūno juostos yra būtent tokios, kokias dėvėčiau aš pati.
- Ar dizainą kuri pati? Ar kuria kažkas kitas? O kas siuva?
- Kuriame kartu su siuvėja. Aš nupasakoju savo idėjas – ji padeda įgyvendinti. Manau, jog versle, kaip ir gyvenime, yra labai svarbu palaikyti gražius tarpusavio santykius, todėl aš neturiu darbuotojų, o turiu gražią „Le Mirage“ šeimą!
- Kokios ateities perspektyvos?
- Mes tikrai nestovime vietoje - vos už kelių dienų pasirodys naujoji mūsų kolekcija. Pasipildysime ne tik naujomis braletėmis, kūno juostomis, bet, pagaliau, ir apatinėmis kelnaitėmis. Netolimoje ateityje planuojame nustebinti dar didesnėmis naujovėmis, tačiau, kol kas, apie tai garsiai nekalbu – konkurentai juk taip pat nesnaudžia.
- Iš ko semiesi kūrybinio įkvėpimo?
- Inspiracijos semiuosi ne iš garsių dizainerių, o iš paprastų moterų, mūsų klienčių. Stengiuosi atsižvelgti į kiekvieną jų pagyrą ar pastabą.
- Ką gali pasiūlyti savo klientams kitokio ir išskirtinio nei Italijos, Prancūzijos ar Kinijos rinka? Kuo jūsų produktai kitokie? Kodėl verta įsigyti juos?
- Pagrindinis musu išskirtinumas tas, jog siuvame individualiai kiekvienai moteriai. Apie kitus gamintojus garsiai kalbėti negaliu, tačiau merginos, kurios sako, jog bralečių galima parsisiųsti iš užsienietiškų puslapių vos po kelis eurus, nė neįsivaizduoja, kaip tai atrodo realybėje. Aš mačiau, liečiau ir pasidariau savo išvadas. Nors tikrai pastebiu, kad Lietuvoje pigūs ir prasti užsienio šalių gaminiai yra perparduodami kur kas aukštesnėmis kainomis. Man svarbu ne tik išvaizda, bet ir kokybė.
- Artimiausiu metu planuoji savo naujausios kolekcijos pristatymą. Ar drabužių dizaino kūrinius demonstruosi ir pati?
- Taip, vos už kelių dienų pasirodys naujoji mūsų kolekcija – su nekantrumu to laukiu! Kalbant apie pasirodymą scenoje – tikrai planuoju joje pasirodyti. Ar vien su apatiniu trikotažu, tegul tai lieka paslaptis.
- Kaip atsirenki modelius, kurie demonstruoja apatinį trikotažą? Prioritetą skiri lieknos figūros ar moteriškų kūno formų asmenybėms?
- Neturiu konkrečių standartų, renkantis modelį. Man svarbu, jog mergina laisvai jaustųsi prieš fotoobjektyvą. Visgi, tai ne suknelės, o artimiausias moters kūno drabužis.
- Kokie yra TOP 5 apatinio trikotažo modeliai?
- Aš nesilygiuoju į pasaulinius modelius. Galbūt, nuvilsiu atsakydama į šį klausimą, tačiau man TOP modeliai yra realios, tikros, moteriškos moterys. Spinduliuojančios seksualumu ir grožiu. Moterys, savimi pasitikinčios. Moterys, kurios sutinka su manimi, jog seksualumas prasideda nuo emocijos, nuo požiūrio į save ir nuo meilės sau.
- Populiarėjant krūtų didinimo plastinėms operacijoms, pakito liemenėlių funkcija, forma, mada. Ar liemenėlė vis dar yra funkcionalus drabužis, ar tik dekoratyvus, madingas aksesuaras?
- Manau, turėtų derėti abi savybės – tiek aksesuaras, tiek drabužis. Ir man labai džiugu, kad vis daugiau moterų šias liemenėles savybes puikiai suderina.
- Artėja Valentino diena, kokį apatinį trikotažą rinktis moteriai? O kaip išrinkti vyrui, kad apatinis trikotažas būtų tinkamas jo moteriai?
Gražų sau! Ne vyrui, ne sesei ar draugei, o sau pačiai. Aš juokauju, jog vyrams į pagalbą mes turime paruošę puikią instrukciją, kaip nustatyti moters liemenėlės dydį. Džiaugiuosi, jog tikrai nemaža dalis kreipiasi į mus, norėdami nustebinti savo merginas ar žmonas, tik noriu priminti, jog moteris reikia džiuginti ne tik per šventes!
Makiažą Justinai Stambrauskaitei kūrė Vilma Motiekienė (Smilga Beauty Lab)