„Mano kūryba visuomet prasideda nuo audinių – dairausi išskirtinių tekstūrų, raštų, o tuomet ieškau kokius suknelių siluetus jie galėtų geriausiai atskleisti. Tad šįkart kolekcijoje – nuostabiai krentantis itališkas šilkas, stambaus rašto, moderniai atrodantys nėriniai, žaismingi ugniniai žvyneliai ir išraiškingos spalvos“, – dalijasi prekės ženklo kūrėja Ana Savicka.

Ana Savicka

Suknelės, nors ir proginės, kuriamos galvojat apie universalumą – apie tai, kad jos būtų priderinamos skirtingiems figūrų tipams, odos tonams ar progoms. „Ryškesnės ar pastelinių spalvų suknelės mėgstamos krikštynų ar vestuvių svečių, o intriguojančias juodas sukneles moterys renkasi vakarėliams ar gimtadieniams“, – dalijasi dizainerė.

Nors sakoma, kad lietuvės mėgsta žemės spalvas, bet netikėtas šios kolekcijos hitas – laimo žalia spalva, o ypač rafinuotai atrodantis Yema modelis, formuojantis smėlio laikrodžio figūrą ir subtiliai apnuoginantis nugarą.

Undress pristatė kokteilinių suknelių kolekciją

„Kurdama kolekciją, maniau, kad laimo spalva bus rizikingas pasirinkimas, tačiau ji puikiai dera prie skirtingų odos tonų. Klientės sukneles įsigyja apgalvotai, nori jas dėvėti daugiau nei vieną kartą. Tačiau ryškių spalvų populiarumas parodo, kad atėjus šventei, moterys nori spindėti ir nebijo pasirinkti kasdienai neįprastas spalvas ar tekstūras“, – mano dizainerė.

Kaip dar vieną kolekcijos hitą, A. Savicka išskiria ir Solene modelį – ilgą, žemę siekiančia suknelę, pabrėžiančia liemenį, sunkiai krentančiu saulės kliošo sijonu ir nedidelėmis rankovėmis, kurios gelbsti moteris didesnėmis krūtinėmis, taip pat norinčias pridengti rankas. Šią suknelę moterys gali pasirinkti iš daugybės vaivorykštės spalvų.

Undress pristatė kokteilinių suknelių kolekciją

Beveik dešimt metų išsilaikyti mados industrijoje – ženklus pasiekimas kiekvienam kūrėjui. Paklausta apie prabėgusių metų įsimintiniausius momentus dizainerė vietoje pasiekimų išskyrė žmones. „Sėkmingas mados verslas visų pirma skirtas ne mano kūrybinėms fantazijoms patenkinti, o žmonėms, klientams. Nors daugiausiai dirbame internetu, bet teko pažinti ir išgirsti daugybės mūsų klienčių istorijas – tiek tų, kurios aplanko mūsų studiją Vilniuje, tiek ir konsultuojant klientes dėl jums tinkamiausių modelių internetu. Dizaineriui nėra didesnio džiaugsmo negu matyti nuolatos sugrįžtančias klientes, ypač, kai jos išsibarstę po visą pasaulį – sukneles nuolatos siunčiu ir į Islandiją, ir į Kaliforniją, ir net į Naująją Zelandiją“, – pasidalino kūrėja.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)