Anksčiau birželio mados savaitė dar buvo žinoma kaip vyrų mados savaitė, tačiau ilgainiui, vis labiau nykstant mados lytiškumo konceptui, renginio metu imta pristatinėti tiek vyrams, tiek moterims skirtas, tačiau organizatorių pagal griežtus kriterijus kruopščiai atrinktas kolekcijas, rašoma pranešime spaudai.
Šįkart A. Kuzmickaitės pristatymas vyks skaitmeniniu formatu, o vaizdo klipe bus galima išvysti siluetus pabrėžiančius drabužių modelius, kuriems dizainerė sukūrė naują raštą. Jis gimė derinant prekės ženklo simboliu tapusį drugelio vizualą su mados rato tendencijų viršūnių niekuomet neapleidžiančiu leopardo raštu.
„Man patinka realiai egzistuojančios inspiracijos, nes, manau, nėra prasminga didinti pasaulio vizualinį triukšmą. Leopardinis raštas jau egzistuoja gamtoje ir yra laikomas klasikiniu, prabangiu bei daugeliui asocijuojasi su gyvūnų kailiu.
Visgi, mados pasaulis jau ne vienerius metus sąmoningai atsisako tikro kailio, pabrėžia visai kitokias vertybes, tad ir nutariau paeksperimentuoti su leopardiniu raštu, interpretuodama per savo prekės ženklo prizmę“, – pasakoja dizainerė Agnė Kuzmickaitė, kurios naujausią kolekciją mados gerbėjai ir profesionalai galės išvysti jau šį sekmadienį.