Dizainerei drabužių kūrimas nėra tik gamyba ar verslas, per drabužį ji kalba apie gyvenimo būdą, reaguoja į socialinius įvykius, didmiesčio gyvenimą ir aktualijas. „Atsikeli ir varai” nuolat didžiavęsis savo lietuviškumu, tam tikromis formomis atgimstančiu ir jų pačių kuriamu folkloru – to neišsižada. „Lietuviškumas niekur nedingo, tačiau nesinori pigiai naudotis ar neteisingai būti siejamiems su politinėmis tautiškumo aktualijomis. Dabartinė situacija Lietuvoje visai neįkvepia varyti, tad davėm ir arkliui pailsėti – tai normalu”, – šypsosi dizainerė.
Kūrėjos teigimu, nereikalingų detalių ir simbolių atsisakymas – tai sąmoningas sprendimas, savitas apsivalymas ir sugrįžimas prie pamatinių idėjų. Nors įgyta patirtis su kiekviena nauja kolekcija skatina kūrėją ieškoti įdomesnių ir sudėtingesnių sprendimų, nauja kolekcija priartėja prie pačių pirmųjų „Atsikeli ir varai” darbų, kai dominavo vienspalviai drabužiai ir minimalistinis gatvės stilius. Pasak A. Šeduikytės, bet ką gyvenime kuriant ar darant yra labai svarbu nepamiršti, kodėl tai daroma ir nuo ko viskas prasidėjo.
Kaip teigiama pranešime, kolekcija kaip niekada bazinė ir paprasta, visi rūbai vienspalviai ir gali būti dėvimi kasdien. „Atsikeli ir normalu” dominuoja pilka, juoda ir ryški raudona spalvos, laisvi kirpimai ir patogumo jausmas. „Drabužis – ne muziejaus eksponatas. Jis turi būti skirtas dėvėjimui, lengvai prižiūrimas. Juk viena pagrindinių prekių ženklo misijų ir yra tai, kad nereiktų galvoti, kuo apsirengti. Dar blogiau, jeigu apsirengus, reiktų nuolat jaudintis dėl savo drabužių”, – pasakoja A. Šeduikytė.
Kolekcija pasiūta iš medvilninio trikotažo ir aukštos kokybės audinių, kurie lamdosi mažiau ir tarnauja ilgiau. „Vienspalviai džemperiai, suknelės ir švarkai sukurti išsiilgusiems to paprasto rūbo – be nieko, kuris užbaigia bet kokį aprangos ansamblį ir dera absoliučiai prie visko”, – komentuoja A. Šeduikytė. Kurdama naują kolekciją dizainerė galvojo apie klientus, kurie dėvėdami drabužius jaustųsi užtikrintai ir patogiai.