Nors mados namai dar tik švęs vienerius metus rinkoje, tačiau apie save jau spėjo papasakoti ir užsienio rinkoms: apie lietuvių prekinį ženklą rašė garsūs mados leidiniai „Vogue“ bei „Tatler“, rašoma pranešime spaudai.
Pamėgtas ne tik lietuvaičių, prekės ženklas nuo rudens žygiuoja į naujas rinkas, tačiau nenusigręžia nuo Lietuvos, kur ir kuriama produkcija bei fotografuojamos įvaizdinės fotosesijos.
Kūrėjos V. Vaičiulienė ir J. Juozaitytė pasakoja, kad prie jų sėkmės labai daug prideda ir tai, kad Lietuvoje formuojasi vis profesionalesnė mados bendruomenė ir galima kolaboruoti su talentingiausiais mados fotografais, modeliais ar mados marketingo specialistais, jau sulaukusiais pripažinimo ir už Lietuvos ribų.
Nauja prekės ženklo kolekcija:
Prekės ženklas daug investuoja į savo įvaizdį: jų „Instagram“ nuolatos margina įvairios fotosesijos bei klienčių nuotraukos iš tolimiausių pasaulio kampelių.
„Mums svarbu sukurti bendruomenę, kuriai patiktų mūsų stilistika, globalus požiūris į madą. Tai – ilgas procesas, tačiau stengiamės kuo geriau pažinti savo klientes, laukiame jų įspūdžių iš kelionių ir atsiliepimų apie medžiagiškumą. Ir, žinoma, norime būti pirmieji, kurie atnešą naujovių į Lietuvos rinką.“
Gal todėl kaip fotosesijos lokaciją mados ženklas pasirinko viešbutį „Pacai“, kuris anksčiau buvo žinomas kaip Pacų rūmai. Pastato istorija prasideda dar XVII a., kai didysis etmonas Mykolas Kazimieras Pacas įsigijo pastatą, kurį pavertė vienu gražiausių sostinės senamiesčio objektų. Jo pastatytuose rūmuose per iškilmes dalyvavo Napoleonas, lankėsi Lenkijos karaliai ir Rusijos imperatoriai. O praeitą mėnesį viešbutyje šeimos šventę iškėlė ir rusų oligarchas R. Abromovičius.
„Dovilę pasirinkome, nes ji nestandartiška mergina, kupina gyvenimiškos patirties, mėgsta natūralumą, tikrumą, nebijo dalintis patarimais. Mums žavus jos dvilypiškumas: „Instagram“ tinkle Dovilė atrodo lyg patrakusi, nuolatos po pasaulį keliaujanti mergaitė, kokia ir buvo modeliavimo laikais, o dabar ji ir atsakinga verslininkė, įkūrusi savo modelių agentūrą.
„Chanel“ vyriausiojo dizainerio Karlo Lagerfeldo mūza vadinta Dovilė dabar stengiasi atrasti save iš naujo, o savo pilnatvę spinduliuoja ne tik išorėje, bet ir viduje, tad emocijas į kadrą perteikė puikiai“, – pasakoja merginos.