Nors prieš trejus metus susikūrę mados namai klientams dažniausiai asocijuojasi su vestuvėmis, debiutinė kolekcija nustebino ne tik vestuvinėmis suknelėmis, bet ir vakariniais drabužiais moterims bei vyrams. Mados namų išskirtinis ženklas – pūstos rankovės – net kelis kartus buvo atsidūrusios Didžiosios Britanijos mados biblija vadinamame „Vogue“ žurnale. Viename numeryje nuotraukoje įamžinta „UTA“ suknele dėvinti nuotaka buvo išspausdinta skiltyje „Vogue įsimyli“ (angl. Vogue Falls In Love), o fotografės darbas vėliau apdovanotas ir prestižiniuose fotografijos apdovanojimuose „Way up North awards 2021“.
Dizainerė pasakoja, kad kurti vestuvines sukneles jai labai patinka ir ji mėgaujasi šiuo procesu, bet pirmoje mados namų kolekcijoje norėjo atskleisti prekės ženklo įvairialypiškumą. Nors darbas su baltais audiniais yra pakankamai kūrybiškas ir įkvėpė ieškoti skulptūriškų bei architektūrinių siluetų, kuriant vakarinius drabužius dizainerė pasinaudojo proga dirbti su gaiviais, lyg pievų žydėjimas, spalvos audiniais.
Kolekcija „Nostalgija“ simbolizuoja grafienės Uta von Ballenstedt laikus, kurios vardas įkvėpė šių mados namų pavadinimą. Būtent šios grafienės stilius įkvėpė ir debiutinę mados namų istoriją. Drabužiams naudojami mėlynos, elektrinės melsvos, rožinės, purpurinės ir žalsvos atspalviai, kartu su statiška balta ir raudona šviesa skirta garo mašinai ir podiumui, kuria žasimingą dinamiką.
„Vis tik Energetikos ir technikos muziejų pasirinkome neatsitiktinai. Ši erdvė mena pramonės perversmo laikus ir simbolizuoja darbą, kai dirbti teko visiems ir moterys tapo neatsiejama dalis pokyčių.
Vestuvines sukneles kasdien kuriame modernioms, stiprioms, švarių, griežtų ir architektūriškų linijų ieškančioms moterims. Tad vestuvinių suknelių dalis skirta dabarties Utoms, “ – apie kolekciją pasakoja dizainerė A. Jankienė.
Pirmiausia užtemus šviesoms svečiai išgirdo atlikėjos Gabrielės Vilkickytės įrašytą laišką nuo Utos, kuriame pasakojama, kaip grafienė augusi sidabro žvilgesiu išpuoštuose rūmuose išliko laisva pievų ir gamtos dvasia. Tik tada skambant atlikėjos Andros Ljos muzikai podiumu žengė įvairaus amžiaus, kūno sudėjimo modeliai.
„Pūstos rankovės jau tapo mano kūrybos braižo simboliu. Nuo jų neatsitraukiau ir ruošdama kolekciją. Esame susikūrę dar visai neilgai ir siekiame, jog žmonės pamatę mūsų drabužius net nepagalvoję atpažintų mus, “ – sako dizainerė A. Jankienė.