Kūrybos vadovė ir kostiumų dizainerė June Ambrose: „Manau, kad hiphopo madą geriausiai apibūdina jos originalumas, akiplėšiškumas, verbalinė simfonija. Kaip ten bebūtų, juk hiphopas tai poezija.“
Mados ekspertė ir rašytoja Constance White: „Kadangi dėmesį į hiphopo madą kreipia mažai kas, žmonės paprasčiausiai nesupranta, kiek plačiai ji paplitusi. Kartais net nesusimąstai, kad vienas ar kitas daiktas kilęs būtent iš hiphopo stiliaus. Pavyzdžiui, matai eilinį vyruką su dviem vaikais ir tobula žmonele prie balta tvorele aptverto namo, o jis avi „Timberland“ batus. Tai juk hiphopas.“
Šiais metais Mados technologijų instituto muziejuje surengta paroda pavadinimu „Modernus, kietas ir tobulas: 50 metų hiphopo stiliui“. Jos metu buvo eksponuojami tokie stiliaus elementai kaip masyvios grandinės, auskarai, įvaizdžiai iš praeities ir dabarties.
Mados ekspertė ir rašytoja Constance White: „Būdingiausias hiphopo stiliaus bruožas – per dideli, apsmukę drabužiai. Čia svarbiausias dalykas. Dar vienas labai svarbus skiriamasis bruožas tai, kaip giliai tas stilius persismelkė į sportą, laisvalaikį, kasdieninę, šventinę aprangą. Dabar tokie drabužiai vilkimi visais gyvenimo atvejais ir progomis.“
Mados ekspertė ir rašytoja Constance White: „Visi žino tokius aksesuarus kaip sportiniai švarkai, didžiuliai marškinėliai, masyvios grandinės ir auskarai, Niujorkas, beisbolo kepuraitės – visa tai yra hiphopo stilius.“
Ekspertai hiphopo madą apibūdina kaip orientavimąsi į tai, kur gyvenime eini, o ne tai, iš kur tu atėjai. Kostiumų dizainerė ir kūrybos vadovė June Ambdrose sako, kad tai niekada nebuvo vien drabužiai.
Kūrybos vadovė ir kostiumų dizainerė June Ambrose: „Tai niekada nebuvo vien drabužiai ar aksesuarai, niekada. Hiphopo kultūra kitokia. Visi jos poetai ir istorijų pasakojai išsiskiria stipria energetika ir ypatinga jos tekstūra. Kas tas hiphopui būdingas pasitikėjimas savimi, balansuojantis ant arogancijos ribos?
Tai stipri asmenybė, kuri madą pritaiko sau, suardo ir sukuria taip, kaip jai norisi. Kai matai kūrėjus, tą darančius kiekvieną dieną pavyzdžiui, Jay-Z, kaip jis atrodo, kaip pasitiki savimi, negali nesižavėti – kuo jis pavertė apdribusius džinsus? Mados teiginiu. Po truputį hiphopo mada užsiaugino gerbėjų.“
J. Ambrose sukūrė ne vieną legendinį įvaizdį iš XX amžiaus paskutinio dešimtmečio hiphopo muzikos vaizdo klipų. Ji yra dirbusi tokių žvaigždžių kaip Jay Z, Mariah Carey, Mary J. Blige ir daugybės kitų stiliste. Praėjus penkiems dešimtmečiams, panašu, kad tiek prabangūs, tiek greitosios mados prekės ženklai jau pripažįsta hiphopo įtaką ir nebenori tiesiog įkvėpimo – nori bendradarbiauti.
Kūrybos vadovė ir kostiumų dizainerė June Ambrose: „Aukštosios mados ideologija maišau su sportiškais siluetais. Gyvenimas – tai sportas, tokią filosofiją pritaikiau „Puma“ pasauliui, sukūriau aplinką, kur svarbu ne tik funkcionalumas, bet ir mada. Ir toks dialogas su „Puma“, gatvės mada ir aukštąja mada buvo stebėtinai natūralus ir organiškas.“
Mados ekspertė ir rašytoja Constance White teigia, kad hiphopo efektas madoje juntamas tiek tiesiogiai, tiek nebūtinai apčiuopiamais būdais – su muzikantais dirbantys stilistai šiandien dirba dizainerių darbą.
Mados ekspertė ir rašytoja Constance White: „Štai pirmasis juodaodis, vadovavęs „Louis Vuitton“, Virgilis Abloh, vyrų mados kūrybos vadovas. Dabar tai Pharellis Williamsas – neįtikėtino talento kūrėjas ir talentingas verslininkas. Visa tai hiphopo įtakos rezultatas, hiphopo kultūros, hiphopo mados. Tik ne visada apie tai susimąstome ir ne visada įvertiname.“
Mados pasaulio ekspertai hiphopo mados įtaką pastebėjo ir Niujorko mados savaitėje, vykusioje rugsėjo 8–13 dienomis, kur savo naujausias kolekcijas pristatė Amerikos mados kūrėjai.