IT specialistu dirbantis vyras ir Lietuvoje susikūrė panašią aplinką: jo kasdienybė nudažyta ryškiomis spalvomis, jo kūną puošia tatuiruotės, laisvalaikiu jis groja būgnais, o jo automobilių garaže stovi antikvariniai amerikietiški automobiliai, rašoma pranešime spaudai.

Ir, nors didžiąją amerikietiškos kultūros dalį jis rado Lietuvoje, bet koją pakišo smulkmena – tinkami marškinėliai. Būtent jų, sako, mūsų šalyje itin trūksta.

„Jau kokius septynerius metus neperku marškinėlių Lietuvoje. Ilgai ieškojau to prekės ženklo, kuris atspindėtų mane, kaip asmenybę. Kartą esu pagalvojęs, kad reikia sukurti savo liniją ir galėsiu turėti visus tinkamus marškinėlius, bet ta idėja, galiausiai, užsimiršo“, – juokėsi Kastytis.
Kastytis Bakanauskas

Visgi, dar praėjusių metų rudenį jis ėmėsi iniciatyvos ir pradėjo kurti savo drabužių liniją. O viskas prasidėjo nuo – sunku tuo patikėti – sapno.

„Retai kada sapnuoju, bet tąsyk susapnavau, kad pardavinėju marškinėlius ir man taip gerai sekasi! Ryte tai buvo vienas keisčiausių atsiminimų. Per kelias valandas gimė ir ženklo pavadinimas, ir socialinių tinklų anketos ženklui pristatyti. Viską apgalvojęs, idėją palikau „susivirškinti“, – sako K. Bakanauskas, sukūręs prekės ženklą „Every1Cares“.

Informacinių technologijų pasaulyje besisukantis vyras negalvojo, kad marškinėliams sukurti teks nueiti kryžiaus kelius.

Prasidėjęs dizaino kūrimas kelią nuklojo ir pas ne vieną specialistą. Reikėjo menininkų, kurie pieštų ne viena stilistika, tad prie spalvingų marškinėlių kūrimo prisidėjo ir iliustratoriai, ir tatuiruočių meistrai, ir fotografai.
„Every1Cares“ prekės ženklo fotosesija

Vis dėlto, nuo smulkiausios siūlės iki marškinėlius dengiančio piešinio – viskas gimė Lietuvoje.

„Kaip bebūtų keista, sunkiausias etapas, trukęs apie tris mėnesius, buvo rasti tinkamą medžiagą. Norėjosi, kad marškinėliai būtų 100% medvilnės ir kiek storesnės tekstūros, kad po pirmojo skalbimo neliktų nebetinkami“, – juokėsi Kastytis.

O kad pilnai įgyvendintų savo idėją, fotografę su lagaminu marškinėlių išsiuntė į pačią Kaliforniją. „Man labai norėjosi, kad marškinėliai atspindėtų visą tą dvasią, kurią pilnai gali pajausti tik viešėdamas Amerikoje“, – sako jis.

Amerikietiškos kultūros gerbėjas mano, kad laikas keisti įsivyravusį minimalistinį stilių, kurį į mūsų šalį įpūtė šaltieji skandinavai.

„Visi daro vienodai, minimalistinis stilius nebeturi kuo nustebinti. Mano idėja buvo sukurti kažką naujo tiems, kurie patys iš savęs yra labai spalvingi. Vadovaujuosi taisykle, kad reikia gyventi taip, jog būtų ką atsiminti. Skandinavai tuo tikrai negali pasigirti“, – juokavo prekės ženklo įkūrėjas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)