Tai buvo trys įvaizdžiai, rašoma „The Cut“. Juos ant podiumo pristatė garsiausi pasaulyje supermodeliai: Naomi Campbell, Irina Shayk ir Shalom Harlow. Tai buvo suknelės, papuoštos vilko, snieginio leopardo ir liūto galvomis. Tiesą sakant, techniškai jų buvo keturios: Kylie Jenner taip pat sėdėjo priekinėje eilėje, vilkėdama suknelę su dirbtinio liūto galva. Žiūrovai ir komentuojantieji internete akimirksniu pasidalijo į dvi stovyklas.
Kai kurie teigė, kad šios galvos šlovina gyvūnų žudymą, o tai jau ir šiaip pasakytina apie pramonę, kurioje vis dar naudojamas tikras kailis. Tačiau kiti tai vertino kaip meninį žygdarbį ir galimą žingsnį link humaniškesnės mados ateities.
Bet ar tos gyvūnų galvos iš tikrųjų buvo tikros? Ne. Kiekvienas kūrinys, įkvėptas Dante's Alighieri „Dieviškosios komedijos“, buvo sukurtas išskirtinai rankomis, naudojant vilną, šilką, putą, dervą ir įvairias dirbtines medžiagas, teigiama mados namų pranešime spaudai, kuriame atsisakoma komentuoti ką nors daugiau.
Prekės ženklo instagramo paskyroje paskelbto vaizdo įrašo, kuriame K. Jenner dėvi suknelę, antraštė skelbia: „Schiaparellis Inferno Couture kolekcijoje niekas nėra tai, kas atrodo... JOKIE GYVŪNAI NEBUVO NUŽUDYTI MODELIŲ KŪRIMUI“. Mados namai paskelbė dar vieną vaizdo įrašą, kuriame supermodeliai Shalom Harlow ir Irina Shayk žingsniuoja podiumu pasipuošusios gyvūnų galvomis, o antraštėje – toks pat atsisakymas dėl gyvūnų gerovės. Tačiau šis užrašas nesutrukdė interneto komentatoriams reikšti savo pasipiktinimą.
Christie Brinkley šią akimirką pavadino „didžiule mados gėda“, o modelis Barbara Fialho rašė, kad apranga buvo „tokia bloga“. Filmų apie laukinę gamtą kūrėjas ir zoologas Danas O'Neillas komentavo: „Turime nustoti rodyti gyvūnus kaip prabangius „produktus“: galvos gali būti pagamintos iš putplasčio, tačiau vaizduojamos nykstančios rūšys, kurios istoriškai buvo nužudytos, kad jų kailiai būtų paverčiami drabužiais.“
Vienas komentatorius pasiūlė Roseberry „sudeginti visą kolekciją ir nedelsiant atsiprašyti“. Kai kurie netgi manė, kad gyvūnų galvos yra tikros, o tai, tiesą sakant, didelis komplimentas galvų kūrėjų meistriškumui.
Kiti nematė jokių problemų, priešingai – vertino kolekciją kaip triumfą. Keletas gerbėjų ėmėsi ginti Roseberry kūrybinę kryptį. Vienas iš jų parašė, kad „tie patys žmonės, kurie skundžiasi ir komentuoja, patys dėvi drugelių segtukus ir gyvatės odos švarkus iš „Zara“, „H&M“ ir „Shein“ parduotuvių.“
Bella Thorne pakomentavo, kad jautėsi tiesiog „apsėsta“ kūrinių. Galų gale, aukštoji mada yra pramonė, kurioje karaliauja meistriškumas ir menas. Aukštoji mada pati savaime yra žinoma dėl to, kad peržengia įprastos mados ribas. „Schiaparelli“ mados namai dažnai imasi aštrių temų ir parodo jas per detaliai orientuoto meniškumo ir išskirtinio siurrealizmo prizmę.
Mados namų galva teigė: „Aš taip pat sėmiausi tiesioginio įkvėpimo iš kai kurių rašytojo Dantės labiausiai kvapą gniaužiančių įvaizdžių. Leopardas, liūtas ir vilkas – atitinkamai simbolizuojantys geismą, išdidumą ir aistrą – čia įgauna formą įspūdinguose dirbtinės taksidermijos kūriniuose.“
Galbūt kai kuriems siurrealizmas gali būti pernelyg realistinis?