„Kai pradėjau savo prekės ženklą, mokyklą buvau baigusi jau porą metų, bet visada norėjau savo klienčių rate matyti ir abiturientes. Visuomet idealizuodavau tuos 12 metų mokykloje, kurių metu mes užaugame ir tampame asmenybėmis, tad manau, kad jų pabaiga yra be galo svarbi ir reikšminga šventė“, – pasakoja moteriškų drabužių prekės ženklo „Top to Bottom“ įkūrėja Gabrielė Gineikaitė.

„Vis nugirstu, kad kai kurios merginos neturi galimybių įsigyti trokštamos suknelės, nes gyvena vargingiau. Labai gaila, kad dalis jų dėl šių priežasčių net nedalyvauja šioje šventėje, kuri, manau, yra itin svarbi gyvenime. Į mūsų studiją Vilniuje kartais net užsuka panelės, kurios apžiūri sukneles, tačiau pasiguodžia, kad visgi negali jų įsigyti...“, – tęsia mergina.

Siekiant išpildyti bent dalies abiturienčių svajonę – sudalyvauti paskutiniosios klasės šventėje atrodant įspūdingai, G. Gineikaitė inicijavo akciją. Jos metu, nepasiturinčios abiturientės, jų tėvai, mokytojai, klasiokai ar draugai raginami užpildyti anketą. Joje tereikia nurodyti, kodėl būtent šiai merginai didžiausia dovana būtų proga pasipuošti mados ženklo „Top to Bottom“ suknele.

„Tokią suknelę mergina puikiai panaudotų ir išleistuvių šventei, kadangi viena suknelė leidžia susirišti ją skirtingais būdais, tai leidžia susikurti visai kitokį įvaizdį‘‘, – pasakoja G. Gineikaitė.

G. Gineikaitei itin svarbu, kad prekės ženklas nebūtų siejamas tik su suknelėmis, mada ir gražiomis nuotraukomis. Gabrielė mano, kad merginos turi ir privalo padėti ir palaikyti viena kitą, jeigu tik yra tokia galimybė.

„Tikiu, kad galiu suteikti laimės nepriteklių išgyvenančioms merginoms. Labai prašau visų pagalvoti, ar Jūsų gyvenime nėra abiturientės, kuri susiduria su vargingomis gyvenimo sąlygomis. Jums užpildyti anketą nieko nekainuoja, o merginos šypsena tokią svarbią dieną bus geriausias atlygis! Aš stengiuosi padėti likimo nuskriaustiems, tad tikiuosi, kad mano akcija įkvėps ir kitus“, – šypsosi G. Gineikaitė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)