Šį kartą prekės ženklai įkvėpimo sėmėsi tiek iš naujų, tiek iš pažįstamų šaltinių. Gali būti, jog atpažinsite atnaujintus 70-ųjų dizainus – jie vis dar yra maišyti, ir drabužiai vis dar atspindi senųjų laikų atmosferą, kuri, galbūt, jums patiko, bet jos atsisakėte, kai pasirodė naujausios „The North Face“ technologijos.
Tačiau kurdami savo antrąją kolekciją, šie prekių ženklai taip pat atsisuko į dar vieną drabužių kūrėjų mėgstamą laikotarpį – 90-uosius. Taigi, šioje kolekcijoje išvysite ne tik vintažines kalnų parkas, bet ir dideles pūstas striukes, kurios atrodo taip, tarsi būtų atklydusios iš šio prekės ženklo klestėjimo laikų praėjusio šimtmečio pabaigoje – bet ne senesnių, kai „Gucci“ kūrybai pradėjo vadovauti Alessandro Michele.
Kalbant apie A. Michele, „Gucci“ kūrybos direktorius antrosios „The North Face x Gucci“ kolekcijos reklaminę kampaniją patikėjo kurti prancūzų dvyniams Jalanui ir Jibriliui Durimeliams, kurie ją įgyvendino Islandijoje.
Pradedant juodo smėlio paplūdimiais ir baigiant kalnais bei ledynais, ši kampanija pristato kolekciją laukinėje gamtoje ir parodo, kaip šiuolaikinis, stilių vertinantis keliautojas turėtų apsirengti, leisdamasis į žygį ant ledo.
Jei norite atrodyti stilingai, pirmas žingsnis būtų įsigyti kažką iš šios kolekcijos. Ilgai įtikinėti veikiausiai nereikės, turint galvoje, kaip greitai buvo išgraibstyta pirmoji kolekcija. (Beje, jeigu jums kyla klausimų dėl aplinkosaugos, vertėtų paminėti, kad abu prekės ženklai liko įsipareigoję tvariam pluoštui Econyl, kuris gaminamas iš žvejybinių tinklų, kilimų ir panašių gaminių, ir naudoja tik tuos pūkus, kurie atitinka RDS (angl. Responsible Down Standard) standartą.)
Šiandien ši kolekcija yra prieinama internetu, taip pat „Gucci“ momentinėse („pop-up“) parduotuvėse Aspene, Čikagoje, Niujorko 5-ojoje aveniu ir Toronto Bloor gatvėje. Laikas apsipirkti – ir traukti į gamtą.