Ko gero, nebūtų per drąsu dizainerio Z. Murad pristatymą įvardinti kaip aukščiausios meistrystės pavyzdį. Per visą aukštosios mados savaitę galėjome matyti daug nemažiau įspūdingų kolekcijų. Vienos iš jų stebino savo idėjomis ir įkvėpimo šaltiniais, kitos - mažesniu jų buvimu, bet geresniu techniniu išpildymu.

Kertine šios kolekcijos ašimi tapo prabangus stilius ir maksimalizmas. Tačiau jis buvo perteiktas labai skoningai ir subtiliai. Blizgučių būta gausybė, lygiai kaip ir ilgų šleifų, šluojančių grindis, masyvių kaspinų, raukinių, pridėtinių detalių, iškirpčių. Regis, ko dar galėtų pritrūkti? Viskas, kas gali drabužį paversti šventiškai ir įspaūdingai atrodančiu, jau buvo panaudota.

Nemažesnį įspūdį darė ir suknelių spalvos. Mados savaitėje pristatytos šių metų pavasario-vasaros sezonui skirtos kolekcijos. Vis dėlto dizaineriai itin atsargiai vertino galimų spalvų pasirinkimą, išskyrus Z. Murad. Taip, jis nebuvo vienintelis savo kolekcijoje panaudojęs metų spalva tituluojamą žalią (angl. Greenery). Tačiau šalia jos galėjai išvysti beveik visą likusią paletę: raudoną, mėlyną, baltą, pilką, rožinę, purpurinę, juodą, sidabrinę.

Nebuvo galima neatkreipti dėmesio į suknelių dekorą. Jis žaižaravo gausybe atspalvių, optinės iliuzijos efektais, priminė trimatį vaizdą, fejerverkus ar net masyviais kaspinais perrištas dovanėles. Modelius dailino asimetriški kirpimai, apnuoginti pečiai ir nugara, gausybė sluoksnių, pūstų siluetų ir metrai prabangių audinių.

Kolekcijos ir jos užkulisių akimirkos:

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)