Verslo centre „Green hall“ surengto pristatymo idėją padiktavo renginio lokacija – A.Kuzmickaitei norėjosi išlaikyti šiai erdvei būdingą estetiką, tad kolekcijos pradžioje pademonstruoti modeliai reflektavo modernaus biuro kasdienybę – podiumu žengiantys modeliai vilkėjo griežtus kostiumus, elegantiškus kostiumėlius, įliemenuotus 90-ųjų stiliaus marškinius ir pieštuko stiliaus sijonus. Tiesa, biuro estetikos detalės leitmotyvu atsikartoja kolekcijoje ir kaip stilizavimo elementas – laisvalaikio drabužiai kolekcijoje derinami su griežtų formų švarkais bei kaklaraiščiais.
Kita ryški kolekcijos dalis – modernus tradicinių simbolių atgimimas. „Pastaraisiais metais aplinkoje nuolat dominuoja politinės aktualijos ir tai lydinti nacionalinė simbolika. Stebėjome rinkimus, politinius debatus, dainų šventę, olimpines žaidynes. Būdama tokiame informaciniame lauke supratau, jog estetiškai man tai yra itin artima ir įdomu – nuo pat vaikystės augau aplinkoje, kurioje tautine tematika ir Lietuvos nepriklausomybės idėja buvo persmelkta kiekviena diena. Vienu metu aš netgi rimtai svarsčiau studijuoti politologiją. Supratau, kad nors tautiškumas man nėra nauja tema, tačiau kolekcijos šia tema dar nesu kūrusi“, – šios kolekcijos dalies inspiracija dalijasi dizainerė A. Kuzmickaitė.
Jau ankstesnėje kolekcijoje pradėjusi analizuoti juostos elementą, kūrybiniu nuoseklumu pasižyminti dizainerė tęsia šią tematiką, tik šį kartą juosta įgavo visai kitą informacinį krūvį ir reikšmę – pristatoma tautinių motyvų austa juosta bei lietuviška trispalvė šiuolaikiniame avangardiniame kontekste, tautinius elementus integruojant į drabužių konstrukcijas.
„Dirbant su juostomis norėjosi atskleisti ne tik tautinės juostos grožį, bet ir pademonstruoti plačią jos panaudojimo galimybių amplitudę, kaip tas pats atsikartojantis elementas sukuria įspūdingą koncentruoto minimalizmo efektą“, – pasakoja dizainerė. Šioje kolekcijos dalyje dominavo griežti siluetai, akcentuotos pečių linijos švarkai bei originalus trijų skirtingų vėliavos spalvų draperijų panaudojimas vakarinėje suknelėje. Kurdama kolekciją dizainerė taip pat integravo Mažosios Lietuvos siuvinėjimo rašto motyvą – tradicinės našlaitės nugulė ne tik ant suknelės, džemperių bet ir ant batų.
Dizainerės kolekcijoje galima išvysti ir ironišką požiūrį į tradicinį lietuvišką tautinį kostiumą lydinčius stereotipus. Minimalistinės biuro estetikos kontekste itin išsiskyrė ant podiumo pademonstruoti specialiai kolekcijos pristatymui iš medžio išdrožti hiperbolizuotų proporcijų aukštakulniai ir medinis rankinukas.
Dar viena svarbi pristatymo dalis – bendradarbiaujant su „Utenos trikotažu“ sukurta laisvalaikio ir miego drabužių kolekcija, kuri susideda iš keletos grupių. Dėmesį traukia įvairių siluetų suknelės – ryškios ir monochrominės, puošnios ir elegantiškos, laisvos ir plevėsuojančios arba sujuosiamos dirželiu bei net kelios sportinio kostiumo variacijos – juk be šio drabužio neįsivaizduojamas šiuolaikinės moters garderobas. Ant podiumo pademonstruoti ir prekinio ženklo vizitine kortele tapę miego drabužiai, patogūs monochrominio marginimo apatiniai, keletą sezonų ypač madingos braletės, klientų pamėgti marškinėliai su drugeliu bei rudenį nepamainomi, taip pat drugeliais marginti marškinėliai ilgomis rankovėmis ir aukštu kaklu.
„Džiaugiuosi bendradarbiavimu su „Utenos trikotažu“, nes šioje kolekcijoje galėjau įgyvendinti sudėtingus technologinius sprendinius, kuriuos sau gali leisti tik tokio mastelio įmonė – tai aukštos kokybės siuvinėjimas bei specialus drabužių marginimas“, – pasakoja Agnė Kuzmickaitė, kurios darbą puikiai įvertino ir prekės ženklo vystymo vadovė Renata Varaneckienė: „Su Agne kuriame jau trečią kolekciją, nes pirmosios dvi buvo labai sėkmingos. Nors praėjo nemažai laiko nuo paskutinio bendro darbo, iki šiol sulaukdavom pirkėjų klausimų, kada kartosime. Be to, Agnė Kuzmickaitė puikiai išmano trikotažo savybes, o tai yra pagrindinė medžiaga, su kuria dirbame. Dizainerės kūryba išsiskiria unikaliu kūrybiškumu, ryškiais spalvų deriniais ir drąsiais dizaino sprendimais. Jos kolekcijos visada būna žaismingos, dinamiškos, tinkančios įvairioms progoms. O kūrybos vizitine kortele tapęs drugelis yra labai pamėgtas mūsų pirkėjų.
Pristatydami šį projektą pirmiausiai galvojome apie mūsų pirkėjas moteris, kurios domisi mada, galbūt stebi naujienas pagrindinėse mados savaitėse, tačiau ne visada gali sau leisti įsigyti dizainerio drabužių. Kitaip tariant, podiumą priartinome prie paprastų žmonių kasdienybės“.
Tautinių motyvų kvėptus drabužius, griežtų linijų biurui dedikuotus įvaizdžius ir stilingą laisvalaikio aprangą – visus elementus į darnų reginį sujungė Luko Zeringio kartu su dizainere kurtas muzikinis takelis, Olesios Žuravliovos makiažo meistrių bei „Femina Bona“ plaukų stilistų sukurti modelių įvaizdžiai – griežtos šukuosenos, išryškintos akys bei naudojami stilingi akinių rėmeliai.