Tai buvo puiki proga įsigyti drabužių ir aksesuarų karščiausiomis išpardavimų kainomis, susipažinti su naujausių kolekcijų perliukais ir išgirsti profesionalų patarimus, ką vilkėti šį rudens-žiemos sezoną.
„Norėjome suburti tuos, kurie eina iš proto dėl mados – ir kūrėjus, ir pirkėjus – kad drauge aptartume, kas bus ir jau yra madinga, kokių tendencijų verta vaikytis, kaip derinti drabužius, kad gerai atrodytume visada“ – pasakojo pirmųjų „Mūsų reikalų“ organizatorė, įvaizdžio prodiuserė Indrėja Terė.
Renginyje savo naujienas bei išpardavimų laimikius pristatė drabužių ir aksesuarų ženklai „Glasses on“, „A.P. line“, „Bonboz“, „Atella“, „Mesh“, „Basa“, „Coocoomos“, „Peerless Swimwear“, „No More Accessories“, „Mellow Jewellery“, „Tegul bėga“ ir kiti.
„Džiaugiuosi, kad dalyvių gretose atsirado vis ryškiau matomi unikalūs mados ženklai, o stiliaus įmantrybes sutiko pakomentuoti stiliaus diktatorės, iš kurių įkvėpimo semiasi tūkstančiai“, – sakė renginio organizatorė, prekės ženklo „A.P. line“ įkūrėja Aida Povilaitytė.
Karščiausias tendencijas aptarė ir savo patarimus dalino žinomos stilistės Viktorija Šaulytė ir Emilija Knyzelytė-Jočionė, tinklaraštininkės Kamilė Dambrauskaitė ir Sigita Mušauskaitė.
E. Knyzelytė-Jočionė, kurios talentas jau spėjo prisiliesti prie begalės mados fotosesijų, žurnalų viršelių ir puslapių, dalinosi įžvalgomis, kaip nepasimesti madoje.
„Mados prieše“ organizatorių pristatyta stilistė patarė nesivaikyti tendencijų: „Trend’ų sekiojimas mus tiesiog suvienodina. Merginos, pamatę, kad dabar ant bangos lakinės kelnės, gyvatės odos imitacijos batai ir rankinukai juos iškart perka, galvodamos, kad atrodys madingai, tačiau visos tiesiog supanašėja. Patarčiau kurti savo asmeninį stilių. Jo pagrindu turėtų tapti baziniai drabužiai, prie kurių galima priderinti kažką labai madingo ir originalaus.“
Televizijos veidas, stilistė V. Šaulytė socialiniame tinkle „Facebook“ turi daugiau nei 19 tūkstančių gerbėjų armiją, o „Instagram“ – beveik 29 tūkstančius sekėjų. Su renginio svečiais ji dalinosi patarimais, ką verta čiupti penkių metrų spinduliu aplink.
„Jei jaučiate, kad daiktas skirtas jums, kad jį vilkėsite ne kartą – įsigykite. Tendencijos sukasi ratu – ateina, išeina ir vėl grįžta, todėl svarbu atrasti, kas tinka būtent jums“, – kalbėjo Viktorija.
Rudens-žiemos sezonui ji patarė skirti dėmesį lengvai derinamiems drabužiams: „Lietpaltis ar paltas – sezono top’as, universalus ir patogus. Įsigykite suknelę, kuri derės tiek su aukštakulniais, tiek sportiniais bateliais. Taip pat – džemperį. Jis tiks ir prie klasikinių kelnių, ir prie klostuoto sijono.“
„Mano favoritai rudens spintoje – dideli šilti megztiniai. „Labas“ tariu lateksui – su šio audinio kelnėmis ir nesušalsit, ir atrodysit šiek tiek seksualiai. Atsinaujinti lengvai padės detalės – piniginės, segamos ant juosmens, diržai, minimalistiniai aksesuarai. Norinčioms išsiskirti – kutais ir aplikacijomis dekoruoti drabužiai ar kažkas marginto gyvūnų kailio raštais: šį sezoną triumfuoja leopardas, zebras, gyvatė“, – kalbėjo stilistė.
Daugiau nei 20 tūkstančių sekėjų turinti tinklaraštininkė K. Dambrauskaitė pasakojo, kaip sėkmingai kurti socialinį įvaizdį, atskleidė, kas pirmiausia atsidūrė jos rudeninėje spintoje.
Tinklaraštininkės S. Mušauskaitės stiliumi žavisi beveik 12 tūkstančių sekėjų. Mergina, šį mėnesį planuojanti vykti į Paryžiaus mados savaitę, su renginio svečiais dalinosi savo receptu, koks yra tikrasis estetikos kvapas ir įrodinėjo seną, bet dažnai pamirštamą tiesą „Mažiau yra daugiau“.
Madai neabejingi liko ir žinomi šalies veidai: tinklaraštininkė Simona Burbaitė, dainininkė Migloko, stilistė Irina Cybina, renginių organizatorė Laura Vagonė, dainininkė Marija Grabštaitė, verslininkė Rūta Mackevičiūtė ir kt.