Pristatydamos naująją rudens ir žiemos kolekciją, Roberta ir Agnė teigia, jog jų kurtais megztiniais rengiasi įvairios moterys: mamos, verslininkės, bankininkės, menininkės ar studentės. Nepaisant statuso ir vaidmens visuomenėje įvairovės, mūsų klientė yra taikoje su savimi, jai patinka tai, ką ji veikia, kuo užsiima, tačiau ji jaučia, jog yra išskirtinė, ypatinga, rašoma pranešime spaudai.
Kūrėjos pastebi, jog kartais moterys visą dėmesį skiria savo šeimai, vaikams, darbui, o save tarsi pamiršta, palieka paskutinėje vietoje. Prekinio ženklo megztiniai yra tas priminimas mylėti ir save.
„Mūsų klientė nori jaustis gerai, komfortiškai ir stilingai. Toji moteris galbūt gyvena motinystės rūpesčiais, galbūt siekia karjeros, visai taip, kaip ir kiekviena kita moteris, tačiau išskirtinumas tas, kad ji toje kasdienybės rutinoje nori jaustis graži ir laiminga,“ – sako Agnė Zokaitė-Stakauskienė.
Kūrėjos pastebi, kad Lietuvoje prasideda nauja tendencija, kurią būtų galima pavadinti „Būk matoma“: gatvėse po truputį mažėja pilkais, juodais, tamsiais rūbais apsirengusių žmonių ir daugėja šviesių, ryškių spalvų. Todėl greta jau įprastų pastelinių ir pilkų spalvų naujoje kolekcijoje pražysta drąsios ciklameno, smaragdo žalia ir garstyčių geltona.
„Dažnas atvejis, kai į mūsų studiją užsuka klientė, aiškiai žinodama, jog pirks būtent pilką megztinį, nes taip yra paprasčiau ir saugiau. Tačiau jai besimatuojant ryškius, spalvingus megztinius, matome, kaip nušvinta klientės akys, kaip ji tarsi pati save nustebina. Neretai su tuo naujuoju „atradimu“ klientė ir iškeliauja namo“ – šypsosi Roberta.
Šaltuoju metų laiku moteris džiugins ne tik megztiniai, bet ir megztos suknelės bei tunikos – patogios, jaukios ir universalios.
Viena suknelė yra skirta laisvalaikiui, truputį hipsteriškai moteriai, o kita labiau klasikinė, tačiau išlaikanti žaismingumą. Lietuviško prekės ženklo kūrėjoms patinka iššūkiai, tad viena iš naujienų – suknelė, pasiūta derinant mezginį su audiniu.
Naujos kolekcijos megztinių sudėtyje atsiranda ir kašmyras. „Kaip visuomet, stengėmės, kad drabužių sudėtis būtų kuo natūralesnė, kad daiktas būtų ilgaamžis bei kokybiškas. Šia kolekcija norėjome pasakyti, kad ne įmantrume, bet paprastume ir kokybėje slypi esmė,“ – sako Agnė.
Nuolat bendradarbiaudamos su mezgėjais, stebėdamos ateinančių sezonų spalvų madas, įkvėpimo naujajai kolekcijai kūrėjos ieškojo savo klientėse. „Taip, mes atsižvelgiame į tuos, kurie diktuoja spalvų paletes, tačiau labai stengiamės intuityviai pajusti, ką mūsų kuriamas rūbas pasakos apie jį dėvinčią moterį. Tarkime, smaragdo žalia mums primena gilų mišką, ant laukų besileidžiantį rūką ir moterį-laumę,“ – svarsto Roberta.
Paklaustos apie pristatytų naujienų siluetus kūrėjos teigia, jog svarbiausia joms, kad moteris jų kurtame rūbe jaustųsi jaukiai, saugiai ir patogiai. „Megztinis tarsi apgaubia tave ir tu tame saugume gali pažvelgti į save, į savo vidų. Nors mūsų klientės yra stiprios, emancipuotos, tačiau ir joms kartais reikia padrąsinimo bei palaikymo. Mūsų megztinis yra lyg saugus glėbys, kuris liudija, jog viskas bus gerai,“ – sako Agnė.