Į sostinėje įsikūrusį prekybos centrą „Go9“ jau prieš 11 valandą – oficialią renginio pradžią – rinkosi ieškoti lobių pasirengusios vilnietės. O atvykti kuo anksčiau buvo verta, juk kai kalbame apie vienetinius drabužius, galioja taisyklė – kas pirmesnis, tas gudresnis. Arba bent jau – kas pirmesnis, tam didžiausias drabužių ir aksesuarų pasirinkimas.
Žvalgytis išties buvo į ką. Tarp renginio dalyvių siūlomų drabužių – tokie prekių ženklai kaip „Acne Studios“, „Max Mara“, „Kenzo“, „Stella McCartney“, prabangieji „Saint Laurent“, „Balenciaga“ ar „Givenchy“. Šių prekių ženklų daiktus buvo galima įsigyti nuo 50-100 eurų. Tarp pigesnių greitosios mados ženklų – „Zara“, „Mango“, „H&M“, „Topshop“, kurių kainos svyravo nuo 10 iki 50 eurų.
Į stileivų spintos išpardavimą atvykusios viešnios galėjo įsigyti visko, ko širdis geidžia – nuo „Maria Black“ auskarų (90 Eur), iki naujausios kolekcijos „Celine“ akinių (250 Eur), nuo sidabriniais žvyneliais puoštų „Zara“ batų už 15 eurų iki odinės „Furla“ rankinės už 50 eurų.
Renginio dalyvės siūlė ne tik nebenešiojamų geros kokybės, bet ir visai naujų drabužių su etiketėmis, kaip, pavyzdžiui, „Alexa Chung“ marškiniai, kainavę daugiau nei 200 eurų, bet parduodami beveik triskart pigiau, už 80 Eur.
Šįkart prie renginio idėjos prisijungė ir dizainerė Ieva Daugirdaitė, pirkėjams siūliusi kelias dešimtis drabužių ir aksesuarų. Tarp jos prekių – „Prada“ paltas, „Stella McCartney“ švarkelis, rožiniai kailiniai iš „Jakke“, „Maje“ striukė, taip pat pačios Ievos kūryba.
„Man patinka, kai madoje nėra skatinamas vartotojiškumas ir poreikis pirkti tik naujų daiktų. Visi turime rūbų, kurie, nugulę lentynose, tik užima vietą. Manau, kad už prieinamą kainą parduoti savo garderobą – puiki mintis. Mes galime atsisakyti to, ką „pergyvenome“ ar nusipirkome ant „karštųjų“. Juk jei mums netiko – galbūt tiks kitam. Tai labai graži ir ekologiška idėja“, – apie renginį kalbėjo kūrėja.
DELFI pasiteiravus, ar I. Daugirdaitė – iš tų kūrėjų, kurios mielai nuo galvos iki kojų puošiasi savo pačios kūryba, moteris patikino, kad jai prie širdies prekių ženklų miksavimas.
„Ypatingai mėgstu miksuoti tarpusavyje skirtingus brandus – pigius su brangesniais. Įvairovė suteikia unikalumo“, – sakė kūrėja. Pastaruoju metu ji sako apsipirkinėjanti internetu arba drabužių ieškanti užsienyje.
I. Daugirdaitė sako, kad vadovaujasi mados tendencijomis, tačiau nedaro tai aklai. Kitaip tariant, neperka daiktų vien dėl to, kad jie tą sezoną madingi.
„Jau išauklėjau save pirkti daiktus tik tada, kai jie man tikrai patinka, – apie drabužių pirkimo taisyklę kalbėjo I. Daugirdaitė. – O ir būna, pats nė nesusimąstydamas nusiperki madingą daiktą, nes parduotuvėse prekės siūlomos atsižvelgiant į to sezono madas.
Paprašyta pasidalinti vienu stiliaus patarimu skaitytojams, Ieva sakė, kad prieš einant apsipirkinėti, visų pirma, reiktų gerai apgalvoti, ko spintoje iš tiesų trūksta. Ir, svarbiausia, pirkti tai, kas tinka jums ir jūsų gyvenimo būdui, o ne tai, ką tuo metu diktuoja mada.
Apie renginį „Shop my closet“:
Renginio organizatorių – Simonos Burbaitės, Eglės Balčiūnaitės-Babunašvili ir Justinos Zadžiauskaitės – pagrindinė idėja buvo ne tik vienoje erdvėje suburti stilingas asmenybes, kurios ieško naujų namų puikios būklės aprangos detalėms, bet bendradarbiaujant su „RG Vaikų labdaros ir paramos fondu“ kviesti moteris prisidėti prie labdaros – renginyje buvo galima paaukoti nebereikalingus drabužius, avalynę ar aksesuarus sunkiai besiverčiančioms šeimoms ir jų atžaloms.
Ką šeštadienį siūlė įsigyti sostinės stileivos išvysite DELFI Stilius fotogalerijoje: