Išparduotuvė įsikūrusi strategiškai patogioje vietoje – pačiame miesto centre, Gedimino prospekto paralelėje. Komercinių patalpų nuomos kainos čia didžiulės, tačiau, kaip teigia įmonės bendraturtė ir direktorė Marija Ščiupakova, kiekviename rajone yra savų pliusų ir minusų. Tolesniuose – prastas susisiekimas, tačiau didesnio ploto patalpos, miesto centre – aukštos kainos, užtat viskas čia pat, po ranka. O ir prašalaičių, susigundžiusių šventiškai išpuoštos išparduotuvės vitrinomis, ne vienas.

Išparduotuvė

M. Ščiupakova sako, kad išparduotuvė jau pelnė ištikimų klientų ratą, čia dažnai apsilanko ir sostinėje žinomos aktorės. Tiesa, atskleisti pavardžių konfidencialumo sumetimais nepanoro.

„Stengiamės pateikti rinkai kokybiškas moteriškas ir vyriškas prekes už priimtiną, žemą kainą.

Išparduotuvėje turime skirtingų gamintojų drabužių, turime, pavyzdžiui, „Massimo Dutti“, „Tom Tailor“, „S.Oliver“ prekių, tad skirtingiems žmonėms – skirtingos ir prekės“, – kalbėjo parduotuvės direktorė.

Drabužiai išparduotuvę pasiekia iš įvairių Europos šalių: Danijos, Ispanijos, Italijos, Vokietijos, Prancūzijos.

Marija Ščiupakova

Pavyzdžiui, moterišką „S. Oliver“ prekinio ženklo megztinį galima įsigyti už 22 Eur, „United colors of Benetton“ suknelę – už 25, o „Tom Tailor“ vyriškus marškinius – už 25 eurus.

(Daugiau kainų išvysite fotogalerijoje. Žr. apačioje)

Pūkinės striukės iš tokių prekių ženklų kaip „Pepe Jeans“ ar „Tommy Hilfiger“ – po 80 eurų. Įmonės bendraturtė sako, kad didesnių kainų čia vargiai rasi, o paklausiausias prekes, kuria vadina „grietinėle“, čia išperka vos per kelias dienas.

Parduotuvėje galima rasti ir nišinių prekių, pavyzdžiui, kelnių, skirtų jodinėjimui žirgais. Net ir šios prekės galų gale suranda savo pirkėją.

Į išparduotuvę užsukantys klientai gali apžiūrėti maždaug 2 tūkst. prekių: drabužių, aksesuarų, avalynės. Prekės, anot M. Ščiupakovos, minimaliai papildomos kas dvi savaites, o štai kartą per mėnesį išparduotuvėje vyksta specialūs išpardavimai, po jų atvežama nauja prekių siunta.

„Per išpardavimą stipriai sumažiname kainas. Pavyzdžiui, visi drabužiai yra parduodami po 12 eurų, striukės – po 30, o avalynė – po 20 eurų“, – apie būdus prisivilioti daugiau klientų pasakojo įmonės vadovė.

„Massimo Dutti“ puspaltis, 65 Eur

Per pastaruosius metus sostinėje duris atvėrė nemažai išparduotuvių. Įmonės vadovės teiravomės, ar šiame sektoriuje juntama didelė konkurencija.

„Konkurencija didėja, bet manau, kad kiekvienas atranda savo nišą, savo pirkėją. Vienos išparduotuvės bazuojasi centre, kitos – miesto pakraštyje. Skiriasi ir ne tik prekių ženklai, bet ir kainos. Mūsų išparduotuvės cinkelis – klientų aptarnavimas. Mūsų parduotuvė gana jauki, skiriame daug dėmesio klientui, bendraujame, siūlome tai, ką turime geriausią“, – pasakojo M. Ščiupakova.

Išparduotuvės asortimentą galite apžiūrėti DELFI Stilius nuotraukų galerijoje:

Asortimentą įvertinusi ekspertė: neturint skonio, nepadės ir skambūs ženklų pavadinimai

Stilistė, stiliaus konsultacijų tinklaraščio „Stiliaus guru“ įkūrėja Asta Nevedomskytė sako, jog įmonėms, prekiaujančioms garsių mados ženklų senų kolekcijų likučiais, derėtų atidžiau rinktis pavadinimą ir objektyviai įvertinti savo asortimentą.

„Mane visuomet stebindavo žmonių drąsa vadintis tuo, kuo nesi. Skambus pavadinimas – mados galerija – „išgaruoja“ vos įžengus pro parduotuvės duris. Apie kokią madą galime kalbėti, kai vaizdas primena skuduryną nuo pačio parduotuvės koncepto iki drabužių“, – kritikos parduotuvės įvaizdžiui negailėjo stilistė.

Anot A. Nevedomskytės, sostinėje vienerius metus veikianti išparduotuvė – dar vienas taškas, prekiaujantis senų kolekcijų likučiais, tačiau nesukuriantis pridėtinės vertės klientui.

„Teko domėtis kompanijomis, kurios pardavinėja senų kolekcijų drabužius maišais. Klientas perka tam tikrą kilogramų kiekį už nustatytą sumą, nežinodamas, kokios prekės yra maišuose. Tai lygiai toks pats jausmas aplanko apsilankius tokioje vietoje“, – kalbėjo stilistė.

Vis dėlto, anot įvaizdžio ekspertės, egzistuoja vienas „bet“. „Visada sakau, kad turint stiliaus suvokimą gali skoningai apsirengti tiek turguje ar skuduryne, o jo neturint nepadės ir skambūs ženklų pavadinimai“, – reziumavo A. Nevedomskytė.

Asta Nevedomskytė
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (91)