Supermodelio H. Klum ir prekybos tinklo moteriškų drabužių kolekcija „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“ pirmąkart pristatyta viešai. Vietoje klasikinio podiumo pasirinktos interaktyvios prekybos centrą primenančios dekoracijos.
„Nėra geresnės vietos ir geresnio meto pristatyti mūsų tarptautinę kolekciją, nei Niujorke vykstanti mados savaitė. Žengėme į kitą mūsų partnerystės su Heidi Klum etapą ir džiaugiamės artėjančia kolekcijos pardavimo pradžia, kuri numatyta rugsėjo 18-ąją“, – sakė Radostin Roussev-Peine, UAB „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius.
Transliavo ir internetu
Renginys, kuriame dalyvavo daugybė garsenybių, tarp jų – mados žurnalistė Nina García, dizaineris Zac Posen ir modelis Shaun Ross, įvairių šalių socialinių tinklų žvaigždės bei žinomi mados pasaulio atstovai, leido susieti Niujorko mados pasaulį ir prekybos principą principą „Mada visiems“. Pristatymas paskatino svečius aktyviai įsitraukti į jo programą ir dalytis akimirkomis bei įspūdžiais socialiniuose tinkluose.
„Tai buvo nuostabi pradžia. Renginio vieta, Niujorkas, šou, svečiai – viskas derėjo tarpusavyje. Didžiuojuosi savo naująja kolekcija, – emocijų neslėpė dizainerė. – Pagaliau pristatėme madą, kuri tinka kiekvienai moteriai. Esu labiau nei laiminga.“
Visi, kas neturėjo galimybės asmeniškai dalyvauti renginyje, galėjo stebėti tiesioginę jo transliaciją „Facebook“ socialiniame tinkle. Ją komentavo britų mados ekspertė Louise Roe. Visą transliacijos įrašą galima peržiūrėti paspaudus ant šios nuorodos.