Drabužių atnaujinimui svečiai rinkosi įvairiausius antsiuvus ir ženkliukus iš plataus asortimento ir negailėdami jais puošė savo rūbus. Ne vienas lankytojas individualumo suteikė ir atidarymo metu įsigytiems drabužiams. Gera žinia, kad galimybė uždėti lopą ar ženkliuką ant džinsų – ne tik atidarymo progai skirta pramoga. „Pando“ parduotuvėje kiekvienas lankytojas galės pasinaudoti šia paslauga.
Džinsų studijos atidarymas – ilgai puoselėta „Pando“ prekės ženklo kūrėjų idėja. Sėkmingai savo internetinėje parduotuvėje bei žymiausiuose prekybos centruose įsikūrusiose parduotuvėse pristatantys ir parduodantys kolekcijas drabužių kūrėjai poreikį parduotuvei grindžia noru sustiprinti ryšį su klientu.
„Per penkerius prekės ženklo vystymo metus pajutome, kad norime užmegzti dar artimesnį ryšį su klientu, su žmogumi, kuris domisi mūsų kuriamais drabužiais ir dalinasi ta pačia pasaulėžiūra. Norime geriau suprasti klientų poreikius ir juos išpildyti. Būdami šalia, neabejoju, tą ir pasieksime. Su visa komanda labai džiaugiamės nauju etapu ir jau gvildename idėjas, kokių dar naujovių pristatysime žmonėms“, - mintimis dalinosi įkūrėjas Marius Bieliauskas.
Vakarėlio metu vyravusi atmosfera ir nuoširdus svečių bendravimas leido suprasti, kad šis prekės ženklas yra daugiau nei drabužiai – tai gyvenimo būdas, vienijantis laisvus ir veržlius žmones.