Visiai neseniai Ispanijos karalienė Letizia atvyko į Jungtinę Karalystę su trijų dienų oficialiu vizitu. Didžiosios Britanijos karališkoji šeima veikiausiai laukė, kada pagaliau galės priimti Letizią ir jos sutuoktinį, Ispanijos karalių Felipe VI. Visuomenė gi, artėjant vizitui, ypač entuziastingai ėmė vertinti Ispanijos karalienės įvaizdį, žinoma, lygindami jį su Kembridžo kunigaikštienės išvaizda, rašo vogue.co.uk.
Abi moterys yra laikomos savotiškomis šių laikų karališkojo aprangos kodo diktuotojomis. Abiejų garderobai ypač kruopščiai suformuoti tik pačių patikimiausių dizainerių. Abi ypatingomis progomis dėvimus ištaigingus apdarus noriai keičia skoningai suderintais dalykinio stiliaus drabužiais.
Kol dar nebuvo aišku, ką karaliene tapusi žurnalistė dėvės per susitikimą su Didžiosios Britanijos stiliaus ikona, žurnalistai nutarė pateikti keletą sėkmingo Letizios įvaizdžio formavimo principų.
Pasitiki elegancija ir lakoniškumu garsėjančiais prekių ženklais
Tokius prekių ženklus kaip „Hugo Boss“, „Altuzarra“ ir „Carolina Herrera“ galima pagrįstai vadinti figūruojančiais karalienės Letizios garderobe. Visi šių firmų apdarai, pradedant pieštuką primenančio silueto sijonais ir baigiant palaidinėmis bei švarkeliais, tiesiog dvelkia elegancija, be to, yra puikus pasirinkimas dalykinį įvaizdį norinčiai susikurti moteriai.
Tuo tarpu, kai visuomenės dėmesio akiratyje vis atsiduriančios Michelle Obama, Hillary Clinton ir Ivanka Trump prieš pasirodydamos viešumoje būtinai konsultuojasi su žinomiausiais Niujorko aprangos specialistais, Ispanijos karalienė kuo puikiausiai jaučiasi dėvėdama „Herrera“ suknelę.
Natūraliai paklūsta diplomatijos principams
Karalienė Letizia, kaip ir Kembridžo kunigaikštienė, be išlygų paklūsta nerašytai taisyklei, bylojančiai, kad būdama savo šalies atstove turi atsižvelgti į šalims, kuriose tenka lankytis, būdingą stilistiką ir su jomis siejamą simboliką. Pavyzdžiui, šį pavasarį, lankydamasi Japonijoje, per oficialų priėmimą karalienė buvo pasipuošusi suknele iš prabangių drabužių kolekcijos „Armani Prive“. Svarbiausi suknelės akcentai – Japoniją garsinančių žydinčių vyšnių priešiniai.
Nevengdama „Zara“ ir „Mango“ sugeba išlaikyti paprastumą
Karalienė Letizia nėra iš tų, kuri žūtbūt siektų atsispirti mažiau prestižinių, pigesnių prekių ženklų traukai. Ji nė neslepia, kad mielai renkasi kuklią juvelyriką ir tokių Ispanijos prekių ženklų kaip „Zara“ ir „Mango“ sukneles. Pavyzdžiui, per vieną renginį karalienė pasipuošė lelijų žiedais marginta suknele, kainuojančia maždaug 57 eurus.
Laikosi nuostatos, kad drabužis turi nepriekaištingai tikti
Nuo pat 2014-ųjų, kai tapo karaliene, Letizia nepraleidžia progos pasikonsultuoti su dizaineriu Felipe Varela. Jo sukurti drabužiai, ypač vienspalviai suknelės ir švarko kostiumai, lyg magnetas traukia visuomenės dėmesį kaip vieni iš labiausiai vykusią pagal užsakymus pasiūtų apdarų.Ant karalienės avimų vakarinių batelių puikuojasi ispaniško prekės ženklo „Magrit“ užrašas. Jei ji nebūtų pasidavusi „Prada“ magijai, rinktųsi vien vietinio gamintojo pagal asmeninį užsakymą pasiūtus aukštakulnius.
Daugiau karalienės Letizios įvaizdžių:
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt