Į šįmet duris atvėrusį prabangų „Pacų“ viešbutį šį rytą rinkosi asmeninius kvietimus į pristatymą gavusios viešnios. Tarp jų – išskirtiniu stiliaus pojūčiu pasižyminti Kęsto Rimdžiaus mūza Ieva Stasiulevičiūtė, šiuo metu antrojo vaikelio besilaukianti Patricija Gadžijeva ir drąsiais stiliaus sprendimais žavinti Simona Burbaitė.
Damos galėjo ne tik iš arti susipažinti su prabangos ženklo naujiena, pasimėgauti graso rožės ir citrusų natomis, bet ir išgirsti apie ryškiausio visų laikų kutiurjė Christiano Dioro aistrą madai ir... kvepalams.
„Moters kvepalai apie ją pasako daugiau nei jos rašysena“, – kadaise yra ištaręs dizaineris ir ši jo frazė amžiams tapo istorija.
Kurti kvepalus Ch. Dioras ėmė iškart po revoliucinės 1947 metų kolekcijos, pasauliui padovanojusios „naująjį įvaizdį“ (angl. new look).
„Naujasis įvaizdis“ taip įsitvirtino madoje, kad ir šiandien, prabilus apie Dioro epochą, prieš akis iškyla vapsvos liemenys, krūtis iškeliančios liemenėlės, didelės skrybėlės ir daugiasluoksniai sijonai.
Ch. Dioras buvo įsitikinęs, kad kvepalai yra neatsiejama kiekvienos moters asmenybės ir individualumo dalis, esminė įvaizdžio detalė ir aukščiausia styga, galinti stebinti, gundyti.
Netrukus po „naujojo įvaizdžio“, buvo pristatytas pirmasis – „Miss Dior“ – kvapas. Šie kvepalai tapo vienais populiariausių XX-ojo amžiaus kūrinių. Vėliau sekė jaudinantis, vyrams skirtas „Eau Savage“ (1966), aitrieji „Poison“ (1985) ir hipnotizuojantis „J'Adore“ (1999). Tai – tik keli iš ikoniškų namų kūrinių.
O štai dabar, praėjus beveik dviems dešimtmečiams, mados namai, su parfumeriu François'u Demachy priešaky, pristatė dar vieną visiškai naują aromatą.
Renginio viešnios ir akimirkos: