Anot stilistės, nuoširdi ir atvira moterų bendrystė visuomet buvo svarbi „CAPSULE by Agnė Gilytė“ identiteto dalis, tačiau prekės ženklui beaugant norėjosi tai įamžinti kaip vieną kertinių vertybių.
„Tai, kaip skirtingos moterys sukomplektuoja mano rūbus, dažnai pamatydavo tik mano akis. Tai buvo tarsi kūrybiniai užkulisiai padėję man atrasti dar daugiau įkvėpimo, leidę išjausti, ko trūksta moterims, padėję suprasti, koks dar vienas naujas rūbas galėtų atsirasti mano kuriamoje spintos kapsulėje. Visgi, visa tai dažnai pamatydavau tik aš viena”, – dalijasi stilistė.
„Norėjosi tuo pasidalinti su visa moterų bendruomene. Parodyti, kokios mes skirtingos ir žavios, kaip tas pats drabužis skirtingose spintose gyvena skirtingus gyvenimus. Galų gale, tai dar kartą patvirtina mintį, kad svarbiausia yra moteris, o ne jos vilkimas rūbas. Jis kaskart suskamba kitaip, priklausomai nuo moters, kuri jį vilki, ar nuo to, ką ji veikia, koks jos charakteris, ar gyvenimo būdas“.
Šios, kol kas pirmosios tokios bendros fotosesijos metu stilistė įsiamžino su aktore Rimante Valiukaite, fotografe Dovile Jakštaite, šokėja Simona Petreike, kostiumo dizaino studente Vilte Savickaite bei karjeros pokyčių koučere Lina Daniene.
„Per fotosesiją įsitikinau, jog visos mes, nepaisant skirtingų veiklų, pomėgių, išvaizdos, esame moterys, siejamos bendros seserystės, panašių ir skirtingų išgyvenimų. Visgi, tuo pačiu esame absoliučiai skirtingos ir savitos“, – pripažįsta A. Gilytė.
Per stilistės darbo metus sukūrusi šimtus individualių spintos kapsulių stilistė sako, jog kurdama savąjį prekės ženklą į kokybę ir ilgaamžiškumą orientavosi kaip į būdą padėti moterims sutaupyti daugiau laiko sau.
„Rūbai, kurie mūsų spintoje nėra naujokai, dera mūsų figūrai ir yra kokybiški, dažniausiai būna lengviau derinami tarpusavyje ar pritaikomi prie naujų rūbų derinių. Neabejoju, jog lengva spinta yra tiesiausias kelias į laisvesnę darbotvarkę ir kokybiškesnį laisvalaikį”.
Anot A. Gilytės, jei rūbas pasiūtas ir sumodeliuotas tinkamai, jis leis kiekvienai jo savininkei sužibėti naujomis spalvomis bei atskleisti jos tuometinę nuotaiką ar gyvenimo etapą.
„Pavyzdžiui, tie patys marškiniai gali tapti esminiu akcentu einant į darbą, ar savaitgalį juos užsimetus tiesiog ant tamprių keliaujant į mišką su šeima. Svarbu nebijoti eksperimentuoti ir nesuteikti rūbams griežtų rėmų, galvojant, jog tam tikri drabužiai tinka tik į darbą ir atvirkščiai“, – sako A. Gilytė.
Stilistė pripažįsta, jog moteriškumo ir bendrystės tema jai įgavo dar didesnę reikšmę prieš metus pradėjus vystyti pokalbių tinklalaidę „Magnetic Conversations“. Joje stilistė kalbina įvairius savo srities ekspertus apie moterims aktualias temas, kurios paliečia ir kūną, ir sielą: „Tai, apie ką kalba mano kuriami rūbai, atsispindi ir per mūsų pokalbius: atvirai nagrinėjame įvairias temas, kurios paliečią kokybišką, sveiką požiūrį į save ir į savo gyvenimą“.
Rinkdamasi tinklalaidės pokalbių pašnekovus stilistė sako besistengianti užčiuopti moterims ne visuomet lengvas, tačiau itin aktualias temas, kurios savyje nešasi daug neatsakytų klausimų, kaip kad poros nevaisingumas, taikios skyrybos, savo kūno priėmimas, perdegimas ar viešojo kalbėjimo baimės.
„Man svarbu nešti bendrystę ir atvirai kalbėti temomis, kurios paliečia mus visas, jei ne tiesiogiai, tai per mūsų artimas drauges, mamas ar seseris“, – šypsosi A. Gilytė.