Prieš pusantrų metų startavęs projektas buvo skirtas tik Lietuvos madai ir dizainui populiarinti ir netrukus tapo didžiausią vietos dizainerių asortimentą siūlančia parduotuve Lietuvoje.
Čia savo kūrybą pristato pažangiausi ir įdomiausi, daug dėmesio ir užsienio rinkose sulaukiantys lietuvių prekių ženklai. Tačiau prieš pusmetį projekto iniciatorės ryžosi eksperimentui – atidarė Latvijos dizaineriams skirtą laikinąją parduotuvę, vadinamąjį „pop-upą“, rašoma pranešime spaudai.
„Laikinoji parduotuvė sulaukė didelio susidomėjimo. Tai nenuostabu, nes latvių ir lietuvių mada savaip panaši – yra minimalistinė, konceptuali, kiek avangardiška, todėl tiko lietuvių skoniui ir greitai sulaukė savo gerbėjų.
Anąkart pristatę keliolika dizainerių, šiandien grįžtame su visu Latvijos dizainerių portfolio – nuo šiol pristatysime įdomiausius kūrėjus, kurie geriausiai atstovauja Latvijos madą bei meną ir kuriais didžiuojasi patys kaimynai“, – apie projekto idėją pasakoja viena parduotuv4s įkūrėjų Inga Ramonienė.
Nuo šiandien nuolatinėje ekspozicijoje galima susipažinti su šiais drabužių dizaineriais ir prekių ženklais iš Latvijos: Baiba Ladiga, Keta Gutmane, „One Wolf“, „Yuta“, „Rain:is“, „Cinnamon Concept“, Baiba Ripa, Bulichev. Tarp juvelyrikos galima išvysti VERBA ir Peteris Ripa ženklais pažymėtų prekių, o aksesuarų kūrėjams atstovauja GAIJA, „Rozenthal Ceramics“, „Yvi‘s“, „Ovi Watch“, „Vaskala“, „Buduart“, „Dailrades“, „WatchMe“.
Ekspozicija Lietuviško dizaino namuose atidaryta dalyvaujant Latvijos Respublikos ambasadoriui Lietuvoje Einarui Semaniui, dizaineriams iš Latvijos ir Lietuvos, Baltijos šalių mada besidomintiems svečiams.
Renginyje apsilankė verslininkė Meda Jonaitytė, dizainerė Jolanta Talaikytė, režisierius Vytenis Pauliukaitis, prekinio ženklo „Coocoomos“ įkūrėjai Eduardas Fedotovas ir Rūta Mackevičiutė, tapytojas Vladas Mackevičius, prekinio ženklo „My Face“ įkūrėja Eglė Kaušpėdaitė, verslininkas Žilvinas Grigaitis.