Trečioje vietoje dažniausiai perkamų dekoratyvinės kosmetikos priemonių sąraše – priemonės nagams, iš kurių populiariausias nagų lakas, ketvirtoje – priemonės antakiams. Kiek rečiau perkamos kreminė ir kompaktinės pudros, maskuokliai. Tai parodė rinkos ir visuomenės nuomonės tyrimų kompanijos „Spinter tyrimai“ atlikta apklausa. Siekiant išsiaiškinti Lietuvos moterų dekoratyvinės kosmetikos pirkimo ir vartojimo įpročius, buvo apklausti 1008 respondentai visoje šalyje.
Rezultatai nestebina vizažistės
Moterų pasirinkimo rezultatai – dažniausiai pirkti priemones akims ir lūpoms – visiškai nestebina „Smilga beauty lab“ dėstytojos ir vizažistės Ievos Damulienės. Ji įsitikinusi, kad kiekvienos moters kosmetinėje pirmiausia turėtų būti blakstienų tušas, lūpų blizgesys arba lūpdažis, maskuoklis ir skaistalai. Tai būtiniausios grožio priemonės.
Tai, kad Lietuvos moterys daugiausiai dėmesio skiria akių ir lūpų gražinimui patvirtina vaistinių tinklo „Camelia“ generalinės direktorės pavaduotoja Gintarė Krikščiūnienė. „Pristačius 4 naujus dekoratyvinės kosmetikos prekės ženklus – „Delia“, „Ingrid“, „Constance Carrol“, „Golden Rose“ – jau pirmosiomis dienomis pastebėjome, kad moterys dažniausiai perka lūpų dažus ir tušą akims. Įvedus į rinką minėtus prekės ženklus dekoratyvinės kosmetikos asortimentas pasipildė net 700 naujų priemonių“, – pasakoja G. Krikščiūnienė ir priduria, kad pastebi moterų įsitikinimą, jog vaistinėse parduodama kosmetika bus kur kas draugiškesnė jų odai, nes parduodamos tik moksliškai ištirtos priemonės.
Vizažistė I. Damulienė sako, kad svarbiausia moterims žinoti, kokiu tikslu perkama kosmetika. Jei ji bus naudojama kiekvieną dieną, reikia atkreipti dėmesį į sudėtį, nes dažnai naudojama kosmetika turėtų būti lengvesnės sudėties, kad nekimštų veido odos, tiktų jautresnei odai, turėtų mažiau chemijos.
Krepšelį atnaujina kas 3 mėnesius
Didžiausia dalis Lietuvos moterų dekoratyvinės kosmetikos krepšelį atnaujina 1-2 kartus per 3 mėnesius. Taip elgiasi net 38 proc. dailiosios lyties atstovių. Šiek tiek daugiau nei ketvirtadalis moterų dekoratyvinę kosmetiką perka 2 kartus per mėnesį, penktadalis – 2 kartus per pusmetį, 14 proc. – rečiau nei kartą per pusmetį ir tik 2 proc. – 1 kartą per savaitę. Dažniausiai dekoratyvinę kosmetiką perka jauniausio, 18-25 metų, ir vidutinio, 36-45 metų, amžiaus moterys.