Prieš objektyvą pozavusi garsi šokėja ir aktorė Beata Molytė įkūnijo Paryžių iki apsėdimo įsimylėjusią heroję, kuri skausmingai jo ilgisi ir dėl to išgyvena tikrą subtilių emocijų audrą: melancholiją jos veide keitė viltis, o ją – skausmas, kad Paryžius ir vėl atrodo nepasiekiamas. Heroję poetiškose fotografijose įamžino su V.Macu ne pirmą kartą bendradarbiaujanti fotomenininkė Enrika Samulionytė.
Itin kruopščiai ne tik į kūrybos procesą, bet ir į jo kūrinių fotografavimą žiūrintis V.Macas fotosesijas paprastai paverčia ypatingomis patirtimis tiek modeliams, tiek visai kūrybinei komandai. Šis kartas – ne išimtis. Prieš fotosesiją apie amžinąją Paryžiaus trauką kūrybinei komandai pasakojo mados istorikas dr. Eugenijus Skerstonas, proceso metu inspiracines paties V.Maco kurtas eiles prancūzų kalba gyvai skaitė aktorė Karolina Masiulytė-Paliulis, kuriai akomponavo gyvai atliekama lyriška muzika.
Fotostudijos erdvę puošė V.Maco kurtos keramikos vazos su gyvomis šakomis, taip pat didžiuliai plakatai su juose chaotiškai išdėliotomis raidėmis P-A-R-I-S. Šiomis raidėmis, tik šilkinėmis, rankomis išsiuvinėti ir keturi specialiai fotosesijai sukurti V.Maco kostiumų ansambliai.
„Visada siekiu, kad kūrybinė komanda maksimaliai įsijaustų į nuotaiką, sąmoningai kuriu atmosferą. Šįkart turėjome perteikti poetišką ilgesio iškamuotos moters istoriją. Moters, kuri kenčia ir savo kančioje yra tokia graži. Moters, kuri tyliai ilgisi didžiojo miesto. Moters, kuriai meilė miestui yra tokia stipri...“, – apie fotosesijoje „Paryžiaus obsesija“ idėją pasakojo V.Macas.
Susirinkusiems papasakoti apie Paryžių paprašytas dr. E.Skerstonas buvo atviras – tai yra miestas, dėl kurio išties galima išeiti iš proto. „Paryžius yra tobulas. Jis idealus miestas tiek liūdėti, tiek džiaugtis. Jis visais laikais įkvėpė kūrėjus, taip pat ir mados. Džiugu, kad Lietuvoje yra tokių kūrėjų, kurie jautriai ir tiksliai jaučia šį didingą miestą“,– apie pamatytą fotosesiją kalbėjo mados ekspertas.