A. Videika pasakoja, kad kurti pradėjo dar būdamas vienuoliktokas – šimtadienio šventei puošė savo klasiokes, o pirmosios sukurtos suknelės buvo skaisčiai geltonos spalvos. Po to sekė pažintis su būsimąja žmona. Su ja kartu, prieš dvidešimt metų, publikai pristatė net 40 modelių kolekciją, kurią vainikavo įspūdingos vakarinės ir viena vestuvinė suknelė. „Jau tada žinojau, kad kurti iš kokybiškų audinių, norint sukurti efektą, yra privalu. Audinius parsivežėme iš Paryžiaus, Milano ir Londono. O, kadangi, įdomaus dizaino ir tikrai kokybiškų, prabangių suknelių tais laikais gauti nebuvo lengva, prasidėjo mūsų era. Pirmieji užsakymai atkeliavo iš kurso draugų, grupiokių, buvo pats tekėjimo įkarštis. Sulaukę begalės teigiamų atsiliepimų, vos spėjome suktis ir tapome žinomi. Kaip dabar pamenu, jog pirkti audinius užsienyje buvo absoliuti prabanga, prašydavome atkirpti po mažą gabalėlį, kad galėtume išsimokėti. O parsivežę, manikiūrinėmis žirklutėmis, kaip kokias brangenybes, nėrinius įkomponuodavome suknelėse. Bet buvo verta – mūsų vizija apie tikrai išskirtinius drabužius mus atvedė iki šiandienos, kai galime Lietuvos nuotakas puošti prabangiausiomis suknelėmis šalyje“, – dėstė A. Videika.
Dizaineris prisimena, jog po dviejų metų kūrybos atrado savo audinių partnerius, pradėjo lankytis audinių parodose užsienyje. Būtent tie patys tiekėjai, beveik du dešimtmečius specialiai audžia ir „Vamp“ mados namams gamina gražiausius audinius. Tiesa, tai nėra pigu. „Konkuruoti kaina mes niekada negalėjome – tuo įsitikinome dar labai labai seniai, kai pirmą kartą sudalyvavome vestuvinių suknelių parodoje „Barcelona bridal week”. Turėjome didžiulį stendą, buvome tarp mados namų „Pronovias“, dizainerių Vera Wang, Rosa Clara. Nors buvome bene labiausiai fotografuojamas stendas, tačiau pardavimai buvo liūdni. Konkuravome su masiškai siūtomis suknelėmis nuo keliasdešimt iki kelių šimtų eurų. Tada praradome daug pinigų, tačiau tai buvo puiki pamoka. Supratome, jog perpardavinėtojams svarbi tik kaina, o štai nuotaikos įvertins išskirtinumą ir kokybę”, – pasakojo A. Videika.
Anot A. Videikos kurti tiek metų jį įkvepia visuomet viduje esantis maksimalizmas – noras parodyti, pasiekti daugiau. Be to, absoliuti aistra darbui. Kaip jis pats teigia, gali valandų valandas galvoje konstruoti naujus dizainus, kirpimus. Begalę kilometrų parodose nueiti ieškant įspūdingiausių dekorų, audinių. Taip pat kaskart kurti pastūmėja ir dažnos kelionės į Paryžių, atostogos Prancūzijos Rivjeroje. „Kaip ir kiekvienais metais, taip ir šįmet, sau ir naujai kolekcijai keliu aukštus reikalavimus. Naujoje kolekcijoje net 10-imt unikalių ir išskirtinių modelių su nusegamais sijonais, rankovėmis, palerinomis ir pirštinėmis. Suknelės pasiūtos iš šilko žakardo, Mikado šilko, siuvinėtų, tapytų ir aišku tikrų prancūziškų nėrinių. Šįkart kolekciją papildėme ir suknelėmis nuotakų mamoms. Vis dažniau sulaukiame užsakymų sukurti kažką tiek jaunajai, tiek jos mamai. Be to, kasmet kolekciją papildome suknelėmis ir „plius” dydžio nuotakoms, tad pasipuošti pas mus gali kiekviena“, – teigė A. Videika.
Dizaineris pastebi, jog auga ne tik jaunųjų poreikiai, bet ir smarkiai auga vestuvėms skirti biudžetai. Kartais skiriamos sumos siekia ir virš 100 000 eurų. O suknelės tokioms šventėms taip pat atitinkamos – ilgi šleifai, pūsti sijonai, o galbūt atvirkščiai, lyg nulieti suknelių siluetai šiose šventėse priduoda reikiamo „cinkelio“. „Visai nesvarbu, koks šventės dydis ir šventės trukmė, labai svarbu, kaip atrodo nuotaka. Tik gerai sumodeliuotas darbas bus estetiškai patrauklus, nekris, laikysis savo vietoje, dailiai išryškins figūrą ar paslėps trūkumus. Todėl visuomet patariu vadovautis viena taisykle – jūs turite puošti šventę ir tuo pačiu gerai jaustis. Tai pirma jūsų naujo, laimingo gyvenimo diena, tad investuokite į tikras emocijas ir pirmiausia kurkite šventę sau”, – pokalbį baigė Arvydas Videika.