Ši skaitmeninė patirtis buvo aktyvuojama naudojant įstabias, riboto leidimo knygas, sukurtas bendradarbiaujant su britų tapytoja Faye Wei Wei. Knygų viduje svečiai rado 5 ypatingus paveikslus, kurie tapo fonu atrinktoms talentingoms asmenybėms, pasipuošusioms „Simone Rocha x H&M“ kolekcijos gaminiais. Knygų atvartuose jos pasirodė svečiams nuskenavus specialius QR kodus.
Papildytosios realybės patirtyje pasirodę talentai, kurie čia buvo 10,5 cm ūgio, atspindėjo įvairias asmenybes, su kuriomis bendradarbiauja Simone Rocha. Tarp jų buvo žymi britų aktorė Helena Bonham Carter, modeliai Kaia Gerber ir Paloma Elsesser bei pati tapytoja Faye Wei Wei, kurios miniatiūra atgijo jos pačios paveikslo fone. Talentingi aktoriai, šokėjai, modeliai, muzikantai – visi jie įkūnija ir atspindi šią ypatingą kolekciją, kurioje galima rasti gaminių moterims, vyrams bei vaikams.
Šios knygos ir paveikslai buvo įkvėpti Simone Rocha kūrybos sąsajų su menu ir tapyba, o taip pat ir kolekcijos nešamos žinutės apie džiaugsmą, optimizmą ir buvimą kartu. Novatoriška pristatymo koncepcija leido svečiams pasijusti esant šalia kampanijos talentų bei kitu kampu išvysti įspūdingus kolekcijos drabužius bei aksesuarus, tuo pačiu saugiai leidžiant laiką savo namuose.
„Simone Rocha x H&M“ kolekcija internetinėje parduotuvėje pasirodė kovo 11 dieną.