„Dress like VS“ yra naujas mano verslas. Iš anglų kalbos verčiant tai reikštų „renkis kaip Viktorija Siegel“. Kodėl būtent toks pavadinimas? Socialiniuose tinkluose jau netrumpą laiką esu labai aktyvi, nuolat dalinuosi įvairiomis priemonių rekomendacijomis, patarimais, stiliaus idėjomis.
Tikrai sulaukdavau daugybės klausimų iš moterų, iš kur nuotraukoje vilkimas megztukas, ką naudoju plaukams, o ką – naudoju veidui? Tie klausimai mane ir pastūmėjo sukurti platformą, kurioje merginos galėtų įsigyti tai, ką naudoju ir kuo puošiuosi“, – pasakojo V. Siegel.
Nuomonės formuotoja teigia, kad prieš keletą dienų startavęs verslas netruko sulaukti dėmesio. Atsirado pirmųjų pirkėjų, taip pat – pirmųjų atsiliepimų. Viktorija džiaugiasi siūlanti galimybę apsipirkti neišeinant iš namų, juk karantino laikotarpiu tai yra ypač aktualu. Be kita ko, ir taupo laiką.
Anot V. Siegel, jos el. parduotuvėje viskas pateikiama vienoje vietoje, todėl nereikia landžioti po skirtingas internetines parduotuves. Šią platformą ji kūrė taip, kaip pačiai atrodė patogu apsipirkti. Žinoma moteris pridūrė, jog verslo idėją aktyviai palaikė mylimasis, verslininkas Danielius Bunkus.
„Žinote, atsidaryti internetinę parduotuvę nėra taip lengva, kaip atrodo – kartais ir sunku, ir rankos svyra. Danielius – vienintelis žmogus, kuris buvo šalia visą laiką ir palaikė, sakė – daryk. Be to, jis turi patirties versle, išmano rinką, o man tai – nauja, todėl pasitikiu juo“, – teigė V. Siegel.
Šiuo metu el. parduotuvėje galima rasti apie 10 skirtingų prekinių ženklų, tačiau reikalai nestovi vietoje ir Viktorija tikisi, kad per savaitę klientams galės pasiūlyti vis po vieną ar du naujus prekinius ženklus.
„Siūlysiu tik tai, ką pati naudoju, tuos drabužius, kurių kokybė yra mano pačios patikrinta. Dažnai renkuosi brangesnį, bet kokybišką rūbą, kad šis tarnautų ne vienerius metus. Nemėgstu greitosios mados, kai nusiperki už mažesnę sumą, o po pirmo skalbimo reikia su rūbu atsisveikinti. Esu už kokybę“, – kalbėjo V. Siegel, pridurdama, kad bet ko į savo internetinę parduotuvę tikrai neįsileis.
Todėl tikrai nereikėtų nustebti el. parduotuvėje išvydus suknelių už 50, 200, o kitą kart – ir 400 eurų.
„Aš nesistengiu sukelti kuo pigesnių prekių, noriu jų kuo kokybiškesnių. Tegul būna brangesnės, bet galėsiu ramia širdimi parduoti, nes tai kokybiškas daiktas“, – kalbėjo žinoma moteris.
O ar lietuviai nepuls piktintis aukštomis kainomis?
„Lietuviai tikrai uždirba ir tikrai perka net už 200, 300 eurų sukneles, drabužius, avalynę. Kiekvienas renkasi pagal savo uždarbį. Galbūt kažkam mano kainos bus neįkandamos, o kitiems – pigios. Lygiuojuosi į vidutinį vartotoją“, – sakė V. Siegel ir pridūrė, kad kainos jos el. parduotuvėje nebus didesnės nei iš oficialių parduotuvių, laikysis tokios pat, kaip ir pas tiekėjus.
Paklausta, ar galėtų gyventi tik iš šio verslo, moteris nesudvejojusi patikino – tikrai taip. „Tai stabilios ir geros pajamos. Šiandien daugelį žmonių kamuoja ta pati problema – apsipirkimui kartais tiesiog neužtenka laiko, o ir žmonės po truputį traukiasi iš fizinių parduotuvių ir keliasi į internetinę prekybą.“
Ateityje socialinių tinklų žvaigždė neslepia planuojanti išleisti ir savo vardo prekių liniją.
„Karantinas šiek tiek pakišo koją – tu planuoji, o Dievas juokiasi. Laukiame, kol viskas pasibaigs ir toliau judėsime ta linkme, kad kurčiau kažką savo“, – kalbėjo V. Siegel.