O visa paslaptis slypi vienoje detalėje – su originaliomis etiketėmis parduodami drabužiai yra iš senesnių kolekcijų, tad ir kaina atitinkama.

Pilaitės rajone įsikūrusi parduotuvė „Dreamshop“ gyvuoja jau penkerius metus. Parduotuvės savininkė Evelina sakė verslą pradėjusi nuo dėvėtų drabužių, tačiau keičiantis žmonių poreikiams, teko keisti ir asortimentą. Šiuo metu dėvėtų prekių parduotuvėje – vos 10 proc., visa kita yra žinomų prekių ženklų modeliai.

„Laikai keičiasi – žmonės nenori apsipirkinėti second-hand'uose, jie nenori penkerių ar net dešimties metų senumo drabužių. Tad jau kurį laiką prekiauju žinomų ženklų kolekcijomis, kurios parduotuvėse buvo parduodamos prieš metus ar dvejus“, – pasakojo verslininkė.

Didžiąją dalį parduodamų drabužių moteris įsigyja apsipirkdama urmo bazėse Lietuvoje ar net Lenkijoje. Sako, tarp įsigytų prekių dažnai būna drabužių su defektu. Tokius tenka taisyti, persiūti, kad vėl atgautų prekinę išvaizdą. O tada – tiesiu taikymu į lentynas.

Ar įmanoma šioje parduotuvėje rasti tokių pat prekių, kokias dabar išvystume Vilniaus parduotuvių lentynose? Pardavėja suskubo patvirtinti – tikrai taip. Anot jos, vieša paslaptis, kad į Lietuvą kolekcijos atvyksta „pavėluotai“.

„Kai anksčiau vyras vykdavo į Italiją, drabužius, kuriuos jis atveždavo, Lietuvoje išvysdavau tik po kelių metų“, – pasakojo verslininkė.

Parduotuvė veikia ir komiso principu. „Būna, žmonės užsisako drabužių iš interneto, o dydis netinka. Jie drabužius atneša į parduotuve, o mes – perparduodame“, – kalbėjo penkerius metus drabužiais prekiaujanti moteris.

Tiesa, čia galima rasti ir lietuvių kūrėjų gaminių. Pavyzdžiui, praėjusių metų „R-Style“ ir „Altėja“ kolekcijų drabužių ar net rankų darbo sages.

Kainos parduotuvėje svyruoja nuo itin mažų – pradedant nuo 50 euro centų už bižuteriją, iki ganėtinai solidžių – brangiausias parduotuvėje parduodamas drabužis yra 62 eurus kainuojantys „Armani“ džinsai.

Paklausta, kaip sekasi prekiauti ir ar daug klientų užsuka į miegamajame rajone įsikūrusią parduotuvę, savininkė tikino, kad pastovių klientų ratas jau yra susidaręs. Be to, daug naujų pirkėjų pritraukia ir socialiniai tinklai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (69)