Tiesa, „Chanel“ į sostinės Vokiečių gatvę savo naujausios kolekcijos nepristatys, tačiau žinomos ir stilingos Lietuvos moterys kitą savaitę į naujas rankas perleis savo dėvėtas ir mylėtas rankines, kašmyro megztinius, kokteilines bei dienai skirtas sukneles, garsiuosius raudonpadžius aukštakulnius ir dar daugiau.
„Kuo toliau, tuo labiau tampa įprasta perparduoti dėvėtus geros kokybės drabužius, o kitai pusei – juos įsigyti. Tai nuostabu, nes staiga „Balenciaga“ tampa prieinamu kiekvienam. Geri ir kokybiški daiktai, jeigu tik jie mylimi ir teisingai prižiūrimi, gali tarnauti ilgai, o ir keičiantis žmonių vertybėms, rūbų jau niekas nebemeta lauk, žmonės susimąsto, kaip savo vartojimą gali padaryti sąmoningesniu, mažiau taršiu gamtai. Tačiau mados gerbėjų nuo nuolatinio noro atnaujinti savo spintą tai niekaip nesustabdo – nes jeigu tu myli ir vertini gražius daiktus, tai visada atrasi tokius, kurių dar neturi ir kurių tau labai reikia. Aš ir pati iš tų moterų, kurioms širdis sąla matuojantis naujus drabužius“, – sako „Mados rojus“ koncepto sumanytoja Aušra Prasauskaitė.
Ji pastebi, kad nors nedideli „blusų turgaus“ tipo išpardavimai Lietuvoje ir turi populiarumo, tai pirmasis kartas, kai vienoje vietoje kelias dienas bus galima išsirinkti iš tokio plataus pasirinkimo prabangių dizainerių ir šiuo metu užsienyje populiarių mados ženklų drabužių bei aksesuarų.
„Be to, dvigubą naudą toks išpardavimas suteikia abiems pusėms: viena pusė priduoda savo drabužius perpardavimui ir jiems dėl to nebereikia sukti galvos, patiems kažkur važiuoti ir stovėti su savo drabužiais, laukiant klientų. Juk tai savotiškas apsinuoginimas, parodyti ką ir už kiek turi prisipirkęs ir daugeliui moterų jis tikrai nėra malonus. O ir pirkėjams tai sukuria tam tikrą barjerą – ne visada drąsu klausti patikusio drabužio kainos, nes negali prognozuoti, ar jis atitiks tavo biudžetą ar ne, galbūt pasijausi nemaloniai, galbūt pardavėjas tave spaus pirkti ir panašiai“, – pasakoja A. Prasauskaitė.
Pati būdama didelė mados gerbėja, ji pajautė, kad toks išpardavimas daugybę Vilniaus moterų stipriai sujaudins. „Kokybiški ir prabangūs kašmyro megztiniai staiga kainuoja tiek, kiek poliesterio megztukas iš greitosios mados tinklo, o prabangios vardinės rankinės gali kainuoti pusę savo pradinės kainos ar dar mažiau. Jaučiau, kad tokie pasiūlymai tikrai sulauks didelio moterų susidomėjimo, tačiau nustebino tai, kiek žinučių gavau, klausiančių, ar bus galimybė į išpardavimą užsukti anksčiau nei kiti, dar prieš oficialų atsidarymą trečiadienį.
Tokia jau išpardavimų taisyklė – kas pirmesnis, tas gudresnis, nes daugelio prekių jame turėsime po vieną vienetą. Ilgiems pasvarstymams, deja, galimybės juose nelieka“, – sako išpardavimo organizatorė.
„Mados rojus“ Vilniuje vyks penkias dienas – nuo trečiadienio, Spalio 16 dienos, iki sekmadienio. Jame savo drabužiais bei aksesuarais dalinsis ne tik garsios ir stilingos moterys: organizatoriai bendradarbiauja su skirtingais partneriais, kad galėtų pasiūlyti kuo platesnę stilių, prekės ženklų, dydžių ir kainų įvairovę, tad išpardavime dalyvaus ir kai kurie Vilniaus butikai, ir lietuviška drabužių perpardavimo platforma „Karuselle“.
Ne visos prekės bus dėvėtos – dalis pasiūlos turės etiketes, bus visiškai naujos. Čia bus galima įsigyti ne tik drabužių ir aksesuarų, bet ir aukso bei deimantų juvelyrikos su didelėmis nuolaidomis. „Tikiuosi, kad žmonės ne tik apsidžiaugs įsigiję kažką gražaus, bet ir įvertins, kad protingai apsipirkinėjant sau tikrai galima leisti įsigyti tai, kas iš pirmo žvilgsnio, iš reklamų žurnaluose, atrodo prieinama tik išrinktiesiems“, – sako „Mados rojaus“ sumanytoja.