Septintąjį dešimtmetį tarsi grakščias žuveles dizaineriai manekenes raizgė iš metalo ir plastiko diskelių sunertais tinklais – futuristinėmis fantazijų suknelėmis, apie kurias kadaise padorios moterys nė nedrįso pagalvoti. O geriausiai šiuos tinklus, panašius į kosmoso šarvus, pavyko megzti ispanų mados dizaineriui Francisco Rabanedai y Cuervo. Kai berniukui tebuvo penkeri, su mama, tuomet dirbusia siuvėja Christobalio Balenciagos namuose, jam teko bėgti nuo Ispanijoje įsisiautėjusio pilietinio karo. Jie pasirinko Paryžių, čia Francisco tapo Paco Rabanne. Ūgtelėjęs jaunuolis pabaigė architektūros mokslus ir netrukus nėrė į mados pasaulį, ėmęs kurti avangardinio stiliaus aksesuarus.
Kūrį laiką bendradarbiavęs su aukštosios mados namais, 1966 metais P. Rabanne pristatė savo pirmąją kolekciją, pavadintą „Manifesto: 12 nedėvimų suknelių iš modernių medžiagų“. Tai buvo skandalingos perregimos suknelės, pagamintos iš metaliniais nareliais sukabintų metalo ir lieto plastiko plokštelių. Nenuostabu, kad Paco pakerėjo futurizmas ir kosmoso pasaulis, juk tuo metu vyko didieji kosmoso užkariavimai, o šią temą nagrinėjo ir kiti mados vardai, tokie kaip André Courrèges’as ir Pierre’as Cardinas.
Novatoriškos P. Rabanne suknelės sulaukė didelės sėkmės. 1967 metais filme „Casino Royale“ aktorės vilkėjo jo kurtas metalu žvilgančių plokštelių sukneles, tais pačiais metais metaline suknele puošėsi stiliaus ikona Audrey Hepburn, 1968 metais kultiniame filme „Barbarella“ Paco konstruotus metalizuotus ir plastiko kostiumus demonstravo aktorė Jane Fonda, jo futuristinėms suknelėms neatsispyrė ir gražuolė prancūzų dainininkė Françoise Hard.
P. Rabanne tinklus primenančios metalinių detalių suknelės ir aksesuarai tapo ikoniniais kūriniais, bėgant metams šie rūbai jau buvo pastebimi ne tik filmavimo aikštelėse, bet ir gatvėse. Iki pat šių dienų mados namai Paco Rabanne kasmet iš naujo interpretuoja metalo ir plastiko plokštelių sukneles, kostiumėlius, rankines, basutes ir įvairias puošmenas.
Futuristiniai tinklai ir „nėriniai“ netikėtai atgimė šįmet, kai mados, o ne muzikos renginiu dažniau vadinamas Koačelos festivalis sulaukė daugybės madisčių, pasipuošusių metaliniais „tinklais“. Juos primenantys drabužiai ir aksesuarai suviliojo ir garsius dizainerius. Iš sukabintų kristalų ansamblius pagamino mados namai Maison Cleo, prancūzų dizaineris Simonas Porte Jacquemus tinklo įspūdį sukūrė švarkus išsiuvinėjęs kabančiais plastiko kubeliais ir stiklo lašeliais, o tinklines spalvingų virvių sukneles ir rankines suraišiojo Chloé. Pastarųjų mados namų tinklo suknelė – ne kiekvienam, tokia kainuoja beveik 10 tūkst. eurų, tiesa, už panašią sumą galima įsigyti ir unikalių vintažinių Paco Rabanne suknelių. Taigi, ar anuomet, ar dabar – moterys lyg auksinės žuvelės pinasi prabangiuose žvilgančiuose tinkluose, o dizaineriai jų teprašo vieno – kad šis žavėjimasis mados raizginiais tęstųsi dar metų metus.