Individualumą pabrėžia ir verslo aprangoje

Dešimtmetį mados namuose dirbantis dizaineris sako pastebėjęs tendenciją, jog vyrai ėmė stipriau domėtis savo įvaizdžiu ir aprangos detalėmis: beveik 80 proc. dizainerio klientų šiandien sudaro vyrai. „Tai rodo, jog vyrams įdomu turėti kažką naujo savo garderobe. Be to, Lietuvoje labai trūksta kūrėjų ar parduotuvių vyrams, ieškantiems oficialaus stiliaus drabužių“, - apie pribrendusį poreikį sukurti naują prekės ženklą vyrams pasakoja K. Lekeckas.

Pasak kūrėjo, surasti tinkamus drabužius sudėtingiausia vyrams, užimantiems aukštas pareigas ar besisukantiems verslo srityje. „Etiketas reikalauja tam tikro aprangos stiliaus: „business traditional“, „business casual“, „black tie“, „mainstream business casual“ ir kt. Visgi tai, ką lengvai randame masinės pasiūlos parduotuvėse, susidaro vaizdas, jog pasirinkimas labai ribotas. Būtent todėl net ir griežtos klasikinės linijos drabužiuose ieškojau išskirtinių akcentų,“ - pasakoja K. Lekeckas. „Harmman“ kolekcijoje dizaineris pristato klasikinės linijos švarkus, kelnes, paltus, marškinius, megztinius bei kitus aksesuarus, papildytus moderniomis interpretacijomis, tokiomis kaip užapvalintos linijos, netradicinis proporcijų derinimas (pavyzdžiui, ilgesnės antkišenės) ar net subtilūs Baltų kultūros elementai.

„Švarkuose panaudojau 9 skylučių ragines sagas, kuriose išsiuvinėti eglutės, voro ir vėjo etno motyvai. Manau, jog lietuvių kultūra yra tai, kuo mes galime būti įdomūs sau ir kitiems, pabrėžti savo individualumą“, – apie išskirtinius dizaino sprendimus pasakoja K. Lekeckas.

Dizaineris K. Lekeckas

Lietuviai išlieka santūrūs, tačiau stilingi

Pasak dizainerio, didžioji dalis Lietuvos vyrų mėgsta rinktis saugius variantus, tačiau tai nereiškia, jog lietuviai neturi mados suvokimo ar skonio. Vietoje rėkiančių spalvų ar iššaukiančių detalių, lietuviai paprastai lieka ištikimi santūrumui ir solidžiam įvaizdžiui. „Ne visose situacijose vyras gali laisvai reikšti savo fantaziją per aprangą, nes yra tam tikri įpareigojantys dalykai ir susiformavęs aplinkinių mentalitetas, taip pat aprangos etiketas. Mada daro stiprią įtaką ne tik moterims, bet ir vyrams, tačiau kurdamas naują kolekciją vyrams stengiausi orientuotis į lėtąją madą - tai išlaikyta klasikinė linija su moderniais elementais. Tai, kas šiuolaikiška, bet nepasensta vos po pusmečio, dizaineriams pristačius naujas kolekcijas“, – pasakoja dizaineris.

Kaip rašoma pranešime, „Harmman“ drabužiuose dominuoja intelektualūs pilki, mėlyni bei juodi atspalviai. Neretai sunkiai apibūdinamos spalvos sukuria solidumo įspūdį. Paltams ir kostiumams naudojamos medžiagos - natūrali aukščiausios kokybės šukuotinė vilna, medvilnė, tuo tarpu prabangių drabužių linija siuvama iš kašmyro, angoros, taip pat šilko.

Atkreipė dėmesį, kas svarbu vyrams

Remiantis šiuolaikinio vyro filosofija, kolekcija sukurta ne tik dalykiškiems, bet ir aktyviems, skubantiems vyrams. „Žinau, kad vyrams svarbu ne kiekybė, o kokybė, tad spintoje visada turi būti deriniai, tinkantys kelioms progoms. Kolekcijos išskirtinumas – paprastas formalios drabužių eilutės derinimas su kasdieniniu stiliumi. Tai atradimas vyrams, kurie turi išlikti oficialūs darbe ir tuo pačiu visada turėti kiek mažiau dalykišką, laisvalaikiui skirtą aprangą neoficialiems susitikimams ar vakarams“, – pasakoja dizaineris.

Dar vienas privalumas, kuris labai aktualus vyrams - apsipirkimo patogumas. Pasak dizainerio, išsirinkti puikiai tinkantį kostiumą ar švarką vyrui gali būti sudėtinga užduotis, nepaisant prekės ženklo kokybės. Būtent todėl parduotuvėje esančioje siuvykloje vyrams bus koreguojami drabužiai pagal jų kūno proporcijas ir matmenis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)