Taip yra todėl, kad kvepalai yra gryna išpilstyta emocija, svajonė, parduodama už pinigus, monetizuotas sapnas, o Kalėdos ir yra tas laikas, kai visi atsisuka į jausmus, asociacijas ir prisiminimus.
Kas vieniems yra „Vienas namuose“ (tai geri, teisingi, progresyvūs žmonės), kitiems – rusiška „Likimo ironija, arba po pirties“. Ir tų žmonių tarpusavyje nesutaikysi.
Lygiai kaip vienam jaukumas ir namai yra sušiai, avokadai ir trumai, kitam – balta mišrainė ir silkė burokų pataluose.
Aš ilgai maniau, kad žmonės, kai prie mano tekstų mini komentaruose „Troinoi“, „Saša“ arba „Šipr“ odekolonus, tai šaiposi, dabar pamažu suprantu, kad kai kam tai taip pat nuoširdžiai miela, kaip „Žemuoginio“ muilo po trylika kapeikų aromatas.