Joms beveik niekas nepataria, o jei ir pataria kas nors (aš), tai argi jos klausys. Ypač kai visokie kvepalų dėdės (tikras personažas iš internetų, esu apie jį rašęs anksčiau) ir TikTok influencerės joms pritrina nesąmonių apie tai, kad jų šlamštas yra „iš natūralių medžiagų“ arba „laikosi visą dieną“.
Štai garsus amerikietiškas mados ir parfumerijos vardas: Calvin Klein. Jų asortimente yra genialūs kūriniai, kurie (manau) bus parduodami ir po penkiasdešimties metų, nes jie tiek nepririšti prie laiko ir mados: sausainiais, pyragais ir prieskoniais kvepiantis vyriškas kūrinys iš 1986 metų Obsession („Užkalnis: šie kvepalai kainuoja taip pigiai, kad nuodėmė nepirkti“ https://www.delfi.lt/stilius/vyrams/uzkalnis-sie-kvepalai-kainuoja-taip-pigiai-kad-nuodeme-nepirkti-81590605), arba agurkų ir žolių ir gėlių gaiva svaiginantis vyriškas Eternity („Užkalnis: nepadoru net pasakoti, ką galvoju apie kvepalus už 50 eurų“ https://www.delfi.lt/stilius/vyrams/uzkalnis-nepadoru-net-pasakoti-ka-galvoju-apie-kvepalus-uz-50-euru-82864055).