Tais pačiais metais naujas automobilis Chevrolet Styleline kainavo 1300 dolerių bazinėje komplektacijoje.
Ištyrę, kodėl stiprioji lytis Amerikoje neperka kvepalų, specialistai sužinojo, kad vyrai, ypač grįžę iš Europos po karo, bijojo būti identifikuojami kaip seksualinės mažumos (jiems būtent taip atrodė išsipustę ir kvepiantys Milano ir Paryžiaus gyventojai; žinoma, Sicilijos kaimuose ar Prancūzijos pajūryje smirdintys valstiečiai buvo kitas reikalas).
Tada ir buvo sugalvotos atskiros parfumerijos parduotuvių dalys (vyrams ir moterims), specialus pakavimas (moterims – šviesūs flakonai, švelnios pastelinės spalvos, gėlės etiketėse, raityti šriftai, o vyrams – tamsūs arba juodi flakonai, griežtos formos ir kapoti šriftai, ir, žinoma, aiškūs prierašai: POUR HOMME arba FOR MEN).