Tais pačiais metais naujas automobilis Chevrolet Styleline kainavo 1300 dolerių bazinėje komplektacijoje.

Ištyrę, kodėl stiprioji lytis Amerikoje neperka kvepalų, specialistai sužinojo, kad vyrai, ypač grįžę iš Europos po karo, bijojo būti identifikuojami kaip seksualinės mažumos (jiems būtent taip atrodė išsipustę ir kvepiantys Milano ir Paryžiaus gyventojai; žinoma, Sicilijos kaimuose ar Prancūzijos pajūryje smirdintys valstiečiai buvo kitas reikalas).

Tada ir buvo sugalvotos atskiros parfumerijos parduotuvių dalys (vyrams ir moterims), specialus pakavimas (moterims – šviesūs flakonai, švelnios pastelinės spalvos, gėlės etiketėse, raityti šriftai, o vyrams – tamsūs arba juodi flakonai, griežtos formos ir kapoti šriftai, ir, žinoma, aiškūs prierašai: POUR HOMME arba FOR MEN).

Bet šiandien apie tai, kas atsirado Amerikoje dar prieš karą, 1937 metais, kai šalis jau po truputį kėlėsi po Didžiosios Depresijos ir ruošėsi Antrajam pasauliniam karui, kuris jau buvo nuspėjamas, kaip neišvengiamas (ir jis prasidėjo po dvejų metų). Laikai tebebuvo nelengvi.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją