koKolekcijos pristatymo metu tikrai buvo į ką paganyti akis. Joje buvo galima atrasti įvairiausių įvaizdžių maišymo tarpusavyje. Tai - ir klasikinio stiliaus, nepriekaištingo kirpimo kostiumai, sudaryti iš švarkų, liemenių, kelnių ar bridžų, o galvas puošė elegantiškos skrybėlės.
Tačiau neviskas buvo taip nepriekaištingai, kaip iš pirmo žvilgsnio galėjo pasirodyti. Regis turėjęs būti įprastu mados pritstymu, jis tapo tikru siurrealistinės mados šou, pripildytu teatrališkumo bei labai drąsių sprendimų, kurių vargu ar kas nors galėjo tikėtis.
Kolekcijoje buvo galima įžvelgti tiek angliško klasikinio kostiumo užuomazgų, tiek tai, kad įkvėpimo dizaineris T. Browne sėmėsi iš dailininko siurrealisto Rene Magritte paveikslų.
Pagrindine kolekcijos ašimi tapo ne vien tik keisti įvaizdžiai, bet ir visuose modeliuose dominuojanti pilka spalva bei skirtingi jos tonai. Visai kaip 50 pilkų atspalvių. Tačiau jokio seksualumo joje nebuvo galima aptikti. Vyrišką įvaizdį darkė juodos lūpos, išbalinti veidai, atvirai matomi kojinių laikikliai, elegantiškos skrybėlės, netikėtai tapusios tarytum kaukėmis arba šalmais su antveidžiais. T. Browne vyrai nepriminė didvyriškų riterių.
Modeliai podiumu žengė grindis tiesiogine žodžio prasme šluodami per ilgomis marškinių rankovėmis ar išilgintais švarkų šleifais. Klasikinius batelius, kurie visai mielai derėtų prie kostiumo, pakeitė masyvios keistos išvaizdos platformos, kurias avint modeliams buvo išties sunku eiti. Dizainerio kuriama anti-mada atrodė kiek gąsdinančiai. Visgi įvaizdžius švelnino itin žaisminga detalė - šuniuko formos rankinė.