„Surfshark“

42 straipsnių

Kalbino Kornelija Jasiūnaitė, parengė Rusnė Valatkaitė

Kaip prekių ženklai atsirenka nuomonės formuotojus reklamai, kokie kriterijai yra svarbiausi, kas labiausiai domina tiek vieną, tiek kitą pusę? Į šiuos klausimus laidoje „Delfi diena“ atsakė „Surfshark“ nuomonės formuotojų rinkodaros Europos ir Lotynų Amerikos regionų vadovė Gabrielė Palepšaitė. O d...

Parengė Akvilė Bružinskaitė

Pasaulinė privatumo sprendimų įmonė „Surfshark“ – Lietuvoje įkurtas startuolis, kuris šiandien gali pasigirti dešimčia milijonų vartotojų visame pasaulyje. Prieš šešerius metus įkurtas startuolis šiandien turi 500 komandos narių, kurių gretose galima sutikti 12-os tautybių žmones, kurie darbuojasi n...

Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė, laida „Delfi interviu“, parengė Vytautas Budzinauskas

Kibernetinė ataka prieš „Ignitis ON“ elektromobilių įkrovimo sistemą surengta Rusijos programišių, o panašių incidentų per dvejus pastaruosius metus tik daugėja, teigia „Ignitis grupės“ vadovas Darius Maikštėnas. Jis perspėja, kad kovai su įsilaužimais reikės vis daugiau išteklių.

Pastarieji treji metai aiškiai įrodė, kad nuspėti ateities neįmanoma – daug svarbiau yra susitelkti į dabartį. Arijus Žakas, agentūrų „Havas Creative“ ir „SOMA Agency“ vadovas, vienas iš „Full digital“ konferencijos organizatorių, įsitikinęs, kad tai padeda priimti tinkamus sprendimus, išlikti aktua...

Jeigu vis dar galvojate, kad esate nepakeičiami savo darbuose, garsiai to geriau būtų nebesakyti. Ypatingai tai liečia aukštos kvalifikacijos specialistus, į kurių darbų palengvinimą arba darbo vietos sunaikinimą nusitaikė ne vienas dirbtinio intelekto įrankis, kuris gali jam duotą užduotį atlikti n...